Gjest Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 He he.. det er vel også en måte å se det på.. Jeg har kommet meg hjem fra sykehuset, kjennes ut som jeg har blitt overkjørt av en dampveivals. Men jeg har i det minste fått nye pupper.. hvordan de ser ut enda, aner jeg ikke fordi jeg er mummimamma enn så lenge, men i morgen skal bandasjene av og da er jeg spent. Legene fjernet kulen, som var hele 639 gram. - Så tok de like mye fra den andre siden, iom at jeg ikke ønsket implantat (jeg har nok pupp å ta av..) også har de da rettet dem opp og de lovet meg flotte struttende bryster.. Så jeg venter i spenning.. Narkosen var deilig.. Sov som et lite barn og 4 operasjonstimer senere var jeg våken, litt mørbanket og kald, men kom meg fort... Var en tur på do allerede etter 10 min, fordi jeg klarte ikke bruke bekkenet. Nå skal jeg bruke noen dager på å restituere meg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 eÅh så godt å høre fra deg!!! Og så godt å høre at det har godt så fint:-) Har tenkt masse på deg siste par dagene og håpet det beste:-) Tenk så stor kul da.....godt de har fått fjernet den og at de samtidig fikset andre siden så du er ferdig med det. Godt du hadde litt å ta av da:-) Nå kan du bare vente til hevelsene går ned og vips; STRUTTERS:-) Snakk om brud som blir perfekt da:-))) Godt å ha deg i god form tilbake igjen. God bedring og krya på nå de nærmeste dagene. Og du, bare å øve seg på prinsesserollen nå da vet du;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 eÅh og godt så fint var litt dårlig norsk. Men brillene mine ligger på kjøkkenet og jeg begynner å bli litt trøtt................men du skjønner hva jeg mener ikke sant?
♥Snulder Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Så flott at alt gikk bra!! men guriland for en stor kul da gitt!!! Omtrent like mye som hele frontpartiet mitt;=D At du føler deg som overkjørt av en bulldoser noen dager er ikke bare morro... men det går krapt oppover igjen!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Oi så bra!!! Godt å høre fra deg:-) Og ikke minst at alt har gått bra.... ikke for det, jeg regner med at det er en operasjon som gjøres forholdsvis "ofte".... Og at legene visste hva de gjorde. Men jøje meg for en kul, det er jo hele mitt frontparti + litt til:-DDD Nei det bekkenet er ikke til for å brukes, har selv aldri fått til en dritt der...... he he he tog du an???? Klart du er mørbanket, men det går over og vips så har du flotte pupper som gjør seg i en flott brudekjole;-) Fortsatt god bedring!!
Gjest Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Kjære søte deg.Endelig er du hjemme! Kan tenke meg du føler deg banka opp,men tenk hvor deilig det blir etterpå da!! Det var ingen liten kul nei..Det er egentlig mer enn jeg noen gang har hatt tror jeg =) God bedring fremover.Å HURRA for nye flotte pupper!!!! God og varm klem fra meg.
Tiggywinkle Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Så flott at det gikk bra, men hjelpe meg den var stor - mer enn pakke smør jo... Håper du kommer til hektene fort:-)
Gjest Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Åhh så flott. Bruk de nærmeste dagene på å hvile og ta deg igjen. Kjempe flott å høre at alt gikk bra. Lykke til med de nye puppene :0)
Gjest Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Så godt at det går bra med deg ....huff, det var en diger kul. høres fint ut med struttepupper
Reveenka Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Godt å høre at alt har gått bra, og gratulerer med de nye puppene! c",) Håper formen er bedre nå som det har gått noen dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå