Gå til innhold

bekymret


bamaly

Anbefalte innlegg

uff

Jeg er bekymret. Jeg har lagt på meg masse, ogg har fått strekkmerker på magen!!??! Jeg lurer kanskje på om jeg er lenger på vei enn jeg trodde, og da om jeg eventuellt har hatt en blødning i uke fem eller noe. Skal forhåpentligvis til legen i morgen og spørre- Kjempebekymra,. Uff. Men jeg tenker som så, at hvis jeg er 9 uker på vei og bare har lagt på meg så er jo det greit, bare alt er bra med barnet. Alt er egentlig greit så lenge det er bra med barnet!

Jeg trodde jeg var gravid i juli, og har hatt harde bryster siden september. Men, sånt skjer jo også fra tid til annen. Noen som har opplevd å oppdage en framskynnet graviditet, eller kan kjenne seg igjen i eller forstå noe av det her? Når er det vanslig å legge på seg? Jeg føler at jeg har fått litt mage, men jeg vet jo ikke om jeg bare har blitt tjukk? :) å, det er ikke greit.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,slapp av og senk skuldrene! Nå har jeg kommet til uke 12+6 og jeg har ikke klart å ha igjen den øverst knappen på buksa på iallefall 4 uker.Så det begynner å bli litt vanskeliig å skjule magen,også vi som har tengt å holde det hemmelig 2 uker til -for da er hele familien samlet i vår datter's 1års dag. Sorrry,nå sporet jeg av litt... Det er ikke noe å bekymre seg for at magen vokser,det tyder bare på at det er liv der inne -og større skal den bli !!!!!

Jeg er også egentli veldig nysgerrig på hvor langt jeg egentlig har kommet.For jeg er ikke helt sikker på om den siste blødningen jeg hadde var mensen,den var så rar. Men legen min sa at de regnet det som mens,og regnet termin ut i fra det. Så jeg er utrolig spendt på hva de sier når vi kommer på ultralyd -kanskje svangerskapet blir kortet ned med en mnd...

Pass litt på hva og hvordan du spiser,ikke små spis hele tiden -selv om det er veldig godt.Så skal du es at dette går bra! Og hvis du ammer etter fødsel, så bare renner kilone av igjen. Det gjorde det i hvertfall på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...