:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 når småen har bursdag og er syk og ikke vil spise noe som helst og har sovnet. så har vel mammaen hans (som selvsakt har gledet seg til alt sammen) lov til og spise opp godteriet hans? har fryktelig lyst på posen med elias potetkull... hehe.. men den er jo egentlig ikke bergenet på meg alene da... hehe... men jeg fortjener vel en liten trøstepremie fordi jeg har hold ut med sykt barn siden søndag og appåtil lest til eksamen (som jeg fremdeles leser til)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Det han ikke vet, har han ikke vondt av, og butikken har mer. Kos deg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 hehe.. til hans forsvar så vet han at vi har en pose elias potetkull i skapet, men om han skulle få lyst til og begyne og spise igjen i morgen kan jeg jo bare si at det ikke er bursdagen hans mer, erego ikke noe potetkull... *ond mamma*
dåsa06 Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Spis potetgull med god samvittighet, men la det være litt igjen i posen, så han kan kose seg med resten om han skulle få lyst på før dere får kjøpt mer! :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2008 jeg er et svakt menneske å ga meg hend til posen... hehe hvordan skrives det? potetgull?
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Potetgull ja =) Trodde nesten du hadde et eget ord på det
cherry coke Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Eller gjør det enkelt og kall det chips (som jeg sier ) =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2008 jeg tror jeg sier potetkull.. hehe
Økologisk_knekkebrød Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Kos deg! Ny dag og ny pose i morgen!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. november 2008 hehe jeg tror ikke Chips er noe enklere og skrive altså.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå