Gå til innhold

Jippi!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid.....testa med CB, krysset kom opp med en gang. Tre dager over ikm.

Menstermin er 30 juli.

Jeg er så glad!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh gratulerer såå mye!! Lykke til videre, kos deg masse:)

Absolutt ikke misunnelig;)

Skrevet

Gratulerer! :D Håper du får en kjempefin graviditet! Lykke til! :)

Skrevet

Takk skal dere ha.

Vi hadde sex kun to ganger rundt eggløsning, men det holdt tydeligvis :)

Nå hopper jeg over i juliklubben....kanskje jeg ser noen av dere der ;)

Skrevet

Gratulerer så mye! Testet du positivt med en gang,eller hadde du noen negative tester først?

jeg har ikm lørdag,men venter iallfall til søndag med å teste tror jeg:)

Skrevet

Så flott da! Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så masse! håper vi treffes på 1. trim:)))

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren!!

Masse lykke til og koooos deg i svangerskapet :-)

Skrevet

Raskatte:

Jeg testet på tirsdag, men kontrollstreken kom ikke opp, så testen var ugyldig. Vet ikke om jeg tissa for lite, eller om det var produksjonsfeil.

Så min første test var tre dager over ikm, mulig jeg hadde fått positiv test før, men jeg ville vente. Var overbevist om at jeg var gravid :)

Lykke til med testingen...håper du er gravid ;)

Skrevet

Gratulerer! Vi har termin samme dato. Jeg fikk positiv test på tirsdag :-)

Hvordan er formen din?

Skrevet

Birma:

Gratulerer til oss :)

Formen er ganske uggen igrunn, kvalm, slapp, masse kviser, dårlig i magen, mensenmurringer...har fått hele pakka jeg, hehe.

Men det er jo så verdt det :) :)

Hva med deg?

Skrevet

Det er veldig av og på med meg. Var veldig kvalm hele dagen på onsdag, men i dag og igår har jeg nesten ikke merket noe. Bare litt murringer i mage og rygg.

Kviser har jeg også fått :-)

Jeg var i veldig fin form i mitt første svangerskap, så det er vel ikke unaturlig at jeg føler meg bra denne gangen heller. Men siden jeg har hatt en MA som ikke ble oppdaget før i uke 12 har jeg egentlig mest lyst til å være dårlig sånn at jeg vet at det er liv der inne.....

Skrevet

Kristine: Tusen takk,håper også jeg er gravid;)

Føler foreløpig det er vanskelig å skille mellom PMS og evt graviditet..Har gått på p-piller i 10 år, så har ikke kjent noe PMS i det hele tatt før plutselig nå..Men puppene er absolutt ømme og hovne, må holde på de nedover i trapper;) Hehe..ellers har jeg vært ganske uggen form hele uken egentlig, men kan være psykisk..Føler ikke at Tr kommer da, og ikm er imorgen..Har pleid å spotte litt, men trusa er ganske så tom nå, ikke noe spor av noe igrunn;)

Vi får se, usikker når jeg skal teste, vil helst prøve å holde meg litt- gruer meg til en evt negativ test..

Hvordan ømme pupper har dere egentlig? Etter det jeg har lest, virker det som de fleste som har blitt gravide klager over ømme brystvorter..Men for meg er det hele pakka som er øm, både brystvorte og masse kjertler i hele puppen;)

Nei vi får se..

Masse gratulerer til dere hlediggriser iallfall!!

Skrevet

Jeg føler egentlig at puppene er akkurat så ømme som de pleier å være før mensen....har hatt litt ømme brystvorter, men ikke de siste dagene.

Men jeg ser godt på puppene at det er mer blodårer enn før, det var det faktisk samboeren min som kommenterte, så det kom rundt ikm.

Skrevet

gratulerer så mye =) draaaa oss med over på 1trim. er du snill =)

Skrevet

Gratulerer sååååå mye!!! Lykke til med graviditeten/svangerskapet, fødselen, barseltiden osv =)

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!Lykke til med svangerskapet!!!!!!Skal teste meg i morgen jeg og krysser fingrene for at spiren er der nå:)

Skrevet

Tok en test idag,ikm imorgen- men jaggu kom det opp ett kryss!!Litt svakt,men jeg tror jeg er gravid:) Helt i tåke nå,gud jeg svever!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...