Gå til innhold

Hva gir dere til foreldre/svigerforeldre til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips da de er lite flinke til å ønske seg ting....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat. Lokal mat. I år får de lokal spekepølse, lefse og sjokolade.

Skrevet

alle får 15mnd fotografier av vesla som vi tok i sommer + ramme.

I tillegg får de en liten ting som blir fra oss voksne. Vinflaske eller noe slikt.. Det er utrolig vanskelig når de har ALT fra før, så da får det bli noe "kos" istedenfor noe nyttig :)

Skrevet

Mamma og pappa får puter, pledd og kalender..

Svigers får kalender og en ting til som vi ikke har kommet på enda.. *hjelp*

Skrevet

I år tror jeg det blir trådløs optisk røykvarsler:) de er dyre da...699 for 2 pakning.. er så dumt å kjøpe ting som bare blir liggende...spesielt skjorter, boxere og sokker som sikkert faller ut av klesskapet snart:)

Til neste år blir det garantert kalender med veslejenta og innrammet bilde

Skrevet

I år får mine foreldre sengesett i bomullsateng + at jeg var på Vinmonopolet og fant noen flasker som heter Troll- skikkelig stilig. Så min mor får den flasken med Trollmannen på og min far får en med Trollkjerring på :)

Skrevet

Har ikke svigerforeldre og min far er ute av bildet. Så blir bare min mor og stefar som vi har å handle til.

Vi har ikke så utrolig god råd i år, men skal ta det igjen senere når vi har bedre råd.

Min mor og stefar skal få;

Stefar; Minnepenn til dataen og sokker

Mor; Skjerf/Sjal jeg jobber med nå(ønsket at jeg skulle lage et til henne til jul), brosje

Og så skal de få en universal fjernkontroll som er UTROLIG STOR..de har en tendens til å "miste" fjernkontrollene sine..så i år tenkte vi å gi dem noe som vil bli vanskelig å rote bort..he he..

Og så skal de få innrammet bilde av tuppa(barnehagebilde)

Og innrammet maleri som tuppa har laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...