Gå til innhold

22 de 23 des 29 des 30 des 2 jan

Anbefalte innlegg

Skrevet

22 des 23 des 29 des 30 des 2 jan

denne uka er jo midt i jul...tenkte han skulle få fri 3 dager og gå i bhg 2 dager..hva ville dere valgt som fridager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22 des og 2 januar på barnehagen

Her kjører vi fri alle de dagene. Da skal vi koose oss, og ta oss igjen etter mye mamma jobbing og lite kos.

Skrevet

Jeg ville hatt 29. og 30. desember som bhg dager og de andre fri.

Skrevet

Det gjølr ingenting for meg at han er hjemme alle dagene, men tenkte han synes det er gøy å leke litt med andre barn også..vet ikke...lillebror sin bhg er stengt hele den uka

Gjest Sekretøsa
Skrevet

her skal unga ha fri fra 22.desember til hvertfall 2.januar, om ikke lenger :)

Skrevet

22 des og 2 jan i barnehagen. så får han mest mulig samenhengende fri.

Skrevet

Mine skal ha fri hele uka :) Skal kose oss hjemme med film og godis :)

Skrevet

Kanksje jeg skal sette han opp fri hele uka?

Skrevet

hehe det skal min også.. men jeg er så heldig at jeg er student så da blir det fri fra 19 des til 5 januar og inni der skal han 3 dager til pappaen sin + julaften.

Skrevet

Dersom det er et poeng at han skal leke med andre, så ville jeg forhørt meg med andre i barnehagen. Jeg har en mistanke om at det blir veldig få unger i barnehagen her hos oss i hvertfall.

Så da tar vi fri som sagt, også arrangerer vi kanskje treff med mine BIM venninner med unger som er like gamle. Koselig det og.

Skrevet

Jeg satte han opp på fri hele uka jeg :)

Skrevet

Vi har også tatt fri alle dagene :o) Skal kose oss med julemorgen og pepperkaker og dyner i sofaen hele gjengen :o)))))

Skrevet

mmm gleder meg..blir så kos

Skrevet

Jøss, hadde selvfølgelig valgt å ha lale dagene fri. Lillemusa her har fri fra jeg tar ferie den 18. til jeg begynner igjen den 5.

Skrevet

pleier å være gansk efå barn i bhg de dagene, så lurt å forhøre seg om det først hvertfall. her blir det fra fra lille julaften og til 3. januar hvertfall. er plan dag 2 jan også.

kosleig å vær ehjemme i julen.

Skrevet

Her blir det også fri fra 22 des til 2. januar.. Gleder meg!!!! :-) Skal blir herlig med lang ferie sammen hele familien...

Skrevet

Ja uff for en forferdelig mamma jeg er som hadde tenkt å ha han to dager i bhg...Skulle ikke vært lov

Skrevet

Tenkte vi skulle sende henne i barnehagen 22.des, og så fri resten.

Men har sagt til barnehagen at vi kan ha henne hjemme den dagen hvis det er nødvendig... hvis det er en unge i fra at en av de ansatte kunne få fri. Da fikk jeg til svar at det som regel var mange unger i barnehagen rett før jul, for foreldrene hadde så mye å gjøre...

Skrevet

Her skal begge ungene ha fri fra og med 19. des og til 5. jan:)

Det er nesten ikke unger i bhg i jula, så jeg tror at de få som er der (2-3 stk) kanskje ikke synes det er så moro der i jula. Ikke alltid det er unger der i det hele tatt.

Til vanlig er det 36 unger på 2 avdelinger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...