Gidder ikke! Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg har vært i jevnlig kontakt med nav i over et år, og søkte om rehabiliteringspenger for litt siden. Behandlingstiden: 1 mnd! Og selv om jeg har møtt én utrolig sur, arrogant og bedrevitende kjerring på tlf flere ganger, har jeg møtt flere utrolige folk som har gjort alt de kan for å ordne opp i ting. Jeg er faktisk imponert, særlig fordi man hører så mye dritt hele tiden. Så, jeg er fornøyd med NAV!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg er bare fornøyd med nav lokalt her hvor jeg bor. de er supre, blide og hyggelige damer hele gjengen.
Ksenia & Anjem Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Jeg har bare opplevd dritt fra den kanten
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 nav her er også veldig greie å ha med å gjøre.
cherry coke Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Har bare godt å si om nav her hjemme! Hjelpsomme, høflige, forståelsesfulle og blide=)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Som man roper i skogen får man svar?
Tarantellamora Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Jeg har møtt begge deler. De som er hyggelige og behjelpelige, og de som helt klart burde finne seg en annen jobb fordi de rett og slett ikke har peiling på kundebehandlig eller vanlig folkeskikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå