Gå til innhold

auuu tunga mi er så vond!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått masse små små hvite knuddrer, eller liksom hvite små kuler. ser ut som det er de små prikkene man har på tunga liksom har blitt større og hvite. er ikke blemmer, går ikke å få hull på de...

har fått de overalt, er sinnsykt vondt.

noen som vet hva det kan være?

hva kan hjelpe da?

teit å gå til legen for noe sånt føler jeg, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vondt!! :( Fått blemmer på venstre side, som gnisser mot tennene. Huff.

Skrevet

du har sikkert munn og klovsyke som du kalte det her en dag.. hehe..

Skrevet

hahaha! kanskje det ja :P

har seriøst lyst å kappe av meg hele tunga!

Skrevet

det kan høres ut som du har munn hånd og fotsyke.. det er endel som har det nå.. i bhg til emilie og..

det er veldig smittsomt når du har blemmene

Skrevet

men jeg har ikke blemmer under hendene eller føttene da....

Skrevet

jeg tror ikke alle får overalt.. hørt om en som bare fikk en i hånda si og resten på tunga.. så det er veldig opp og ned tror jeg..

Skrevet

off! eg og har dei, men lurer på om det er pga appelsiner.. aner ikke. kommer en elelr to ganger i uka, hatt det leenge!!

Skrevet

ok. leste at man kan ha litt vondt i halsen og, og det har jeg.... men er det vits i å dra til legen da tro? er vel ikke noe å få gjort med det?

Skrevet

er virus så det får du ikke noe for.. det går over av seg selv.. bare prøv å unngå å nusse på de fleste rundt deg.. hehe.. kanskje de slipper unna =p hehe

Skrevet

og jeg som nusser alle jeg kjenner, hihi!

Skrevet

Nei dette er after... helt normalt... og smertefullt... hadde det forrige uke.. og fikk det bort med en spray reseptfritt på apoteket som heter noe med after.... brukte også korsodyl munnskyll... da var de borte på null komma nix...

Legen trodde jo d var virusgreier og skulle kjøre en skikkelig hestekur på meg... men heldigvis er jeg litt skeptisk til leger.. siden lege er en forkortelse for legemiddel ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...