lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 har fått masse små små hvite knuddrer, eller liksom hvite små kuler. ser ut som det er de små prikkene man har på tunga liksom har blitt større og hvite. er ikke blemmer, går ikke å få hull på de... har fått de overalt, er sinnsykt vondt. noen som vet hva det kan være? hva kan hjelpe da? teit å gå til legen for noe sånt føler jeg, hehe!
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg har også vondt!! Fått blemmer på venstre side, som gnisser mot tennene. Huff.
Snupi27 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 du har sikkert munn og klovsyke som du kalte det her en dag.. hehe..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2008 hahaha! kanskje det ja har seriøst lyst å kappe av meg hele tunga!
Snupi27 Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 det kan høres ut som du har munn hånd og fotsyke.. det er endel som har det nå.. i bhg til emilie og.. det er veldig smittsomt når du har blemmene
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2008 men jeg har ikke blemmer under hendene eller føttene da....
Snupi27 Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 jeg tror ikke alle får overalt.. hørt om en som bare fikk en i hånda si og resten på tunga.. så det er veldig opp og ned tror jeg..
Poteto Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 off! eg og har dei, men lurer på om det er pga appelsiner.. aner ikke. kommer en elelr to ganger i uka, hatt det leenge!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2008 ok. leste at man kan ha litt vondt i halsen og, og det har jeg.... men er det vits i å dra til legen da tro? er vel ikke noe å få gjort med det?
Snupi27 Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 er virus så det får du ikke noe for.. det går over av seg selv.. bare prøv å unngå å nusse på de fleste rundt deg.. hehe.. kanskje de slipper unna =p hehe
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. november 2008 og jeg som nusser alle jeg kjenner, hihi!
Brokade Skrevet 20. november 2008 #12 Skrevet 20. november 2008 Nei dette er after... helt normalt... og smertefullt... hadde det forrige uke.. og fikk det bort med en spray reseptfritt på apoteket som heter noe med after.... brukte også korsodyl munnskyll... da var de borte på null komma nix... Legen trodde jo d var virusgreier og skulle kjøre en skikkelig hestekur på meg... men heldigvis er jeg litt skeptisk til leger.. siden lege er en forkortelse for legemiddel ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå