Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg drømte om potteplanter i et stort rom som lignet et klasserom. Alle plantene var kliss likedan, og jeg har aldri sett sånne planter før. Det var veldig mange planter der, og noen var ganske visne. Men ikke helt. Og en mann, som var jøde (jeg vet han var det i drømmen av en eller annen merkelig grunn), sa til meg at disse her kaster vi ikke, men steller med, for de kan fremdeles komme seg. At han var jøde føler jeg er av betydning også, uten at jeg kan forklare hvorfor. Jeg må absolutt vite hva denne drømmen betyr. Han viste meg en stor,grønn plante, hvordan den kunne beskjæres, for ikke å røre de grønne bladene. Han snakket direkte til meg, og det var tydelig at denne planten var min, og hadde en helt spesiell betydning for akkurat meg. Han forklarte at hvis jeg klippet på det grønne i bladene, ville hele planten dø. Men jeg måtte klippe bort det visne. Dette var veldig viktig! Planten hadde grønne blader, men det var mange som hadde begynt å visne. Hva i alle verden betyr denne drømmen?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 du må omskjære sønnen din.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Han er allerede omskjært. Noen andre? HI
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Du drømte nok at pengene skulle strømme inn til din konto som følge av din canabisplantasje!
Slalotte Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Du kan jo sjekke denne nett siden, det stemmer på meg iallefall.. http://www.droemmetydning.com/ Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå