Gjest Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Har vært på ultralyd i dag... Fikk se 3 små streker eller prikker... Spurte hva det var... Hun sa at det va noen slimhinner som jenter har i skjeden... Noen som har hørt det samme...? Eller lignende...? Hun virket sikker på at det va ei jente... Kan jeg stole på det? Er 17 uker+ 4 dager på vei i dag...
lillebøllaspringmadrass Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Vi var på UL og fikk beskjed om at der så vi svaret.. de hvite stekene.. Det var kjønnsleppene sa hu.. Ja vell sa jeg.. det var en jente.. for jeg vet hvordan guttetisser ser ut på UL, og detta var ikke det.. Så du venter nok ei jente
birrisj05.02.09 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Jeg ville ikke tatt det for gitt.. jeg så nemlig også de tre hvite strekene på forrige UL, og gynekologen gjetta jente.. men på neste UL så var det ett eller annet der nede, så da gjetta han gutt.. så jeg er veldig forvirra nå.. For jeg så jo selv de hvite "jentestrekene".. men hva kan den greia som ligna på en pung eller noe sånt evnt. på nyeste kontroll ha vært da? Og hvorfor så vi streker hvis det er en gutt? Men er bare å vente å se..
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Gutter har ikke disse tre strekene mellom bena, så det er veldig sikkert at det er ei jente når de ser disse. Det birrisj kan ha sett kan være navlesnoren som har surret seg rundt der nede. Vi har sett tydelig både guttetiss og jentetiss. Førstemann sa de til oss var jente, men kunne ikke se strekene, senere på ul viste det seg at det var en gutt. Pung og tiss stod RETT ut. Han blir 2 år i desember Denne gang fikk vi beskjed om jente på ordinær ul. Vi så mellom bena og der var det ingenting, men hun kunne ikke se strekene. Bestilte oss en privat ultralyd og der fikk vi klare bilder rett mellom bena på ungen og legen kunne vise opp indre kjønnslepper, og begge de ytre og det dannet tre hvite streker i skrittet på ungen
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 De sa Jente på min UL i uke 19 også fordi de så nettopp disse tre strekene.
birrisj05.02.09 Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Det vi så på sist UL var en klump akkurat mellom bena. Ikke noe tisselur sammen med den, bare den ene klumpen. Så mulig det er navlesnora ja, men synes det så litt rart ut likevel... menmen, får bare vente på neste UL, og det er lenge til :/ Egentlig ikke så nøye med kjønn, men hadde vært greit å vite, for jeg har så lyst til å kjøpe enten jente eller gutteklær.. Og litt enklerer å forholde seg til den lille.. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå