Gå til innhold

Ikke handle på Elkjøp,her er min historie!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 2 MND venta æ på vaskemaskina mi.8æ levert den inn t rep.,fikk beskjed om at de sku ringe mæ etter 2 ukers tid)

Æ ringt å ringt å ringt,2 gang i uka å spurt etter den. Æ fikk beskjed kvar eineste gang at de på sentralen sku send beskjed t butikken i Bodø om at de mått undersøke saken å ring mæ opp. Ikke ein eineste gang ringt de mæ!!!! Å når maskina ENDELIG kom,så ha de glemt vannslangen,så det gikk no enda ei uke før den kom!!! Å når den endelig kom,å æ sku sett den på, så E DET FEIL JÆVLA DRITTSLANGE DE HAR SENDT MÆ!!!!! Å joda,æ fikk et gavekort som kompensasjon,pålydende 500 kr... det kan de ta å dytt ein viss plass!!!! Satan!!!!

Så,det var dagens utblåsning =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var så slitsomt å lese innlegget ditt at jeg fikk lyst til å handle på elkjøp i protest.

Skrevet

heheheh

Skrevet

Kanskje de ikke ringte fordi det stod en stor post-it klistra til nummeret ditt med "Helt uforståelig språk, lykke til!"

Skrevet

Jeg forstod hva som stod her uten noe problem.

Dere riksmålsfantaster må legge litt godvilje til.

Skrevet

Synes det var et supert innlegg, får enda mer futt når d e på dialekt :) De som ikke skjønner det har vel ikke spesielt mye i hodet eller...???? ;D

Skrevet

Kundeservice er en fin båt. Eller kanskje det er det latinske ordet for hodebunnskløe. En ting er sikkert: Det blir stadig lengre mellom de gode selgerne som gir deg følelsen av å bli ivaretatt.

Skrevet

Tusen takk tell Ztolfjerten for nesten det eineste svaret som faktisk hadd nå med saken å gjør,hehe =)

Hadd æ vessta at det satt norsklærera her klar med karakterkorte mitt så hadd æ jo såklart skrevvi på perfekt bokmål...

Men tilbake tell saken,æ villa no bærre se om det va fleir som hadd dårlig erfaring med det samme,sia æ har hørt på "bygda" at elkjøp e kjent for sine dårlige kundeservice.

Skrevet

Hva er vitsen med å skrive på dialekt? Dialekt er talemål ikke skriftmål.

Skriv så folk forstår, det er første bud. Signerer ellers FletteMette, får lyst til å handle på Elkjøp, jeg også:-p

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, det handler om å vise at man kan skrive perfekt bokmål om man vil men samtidig mestrer å skrive dialekt.

Personlig liker jeg Elkjøp og tror jeg skal kjøpe meg noe der veldig snart. Til uken kanskje.

Skrevet

Bare hyggelig, Shamandalie. Jeg har ingen problemer med å forstå dialekt, men det kan hende jeg har et fortrinn siden jeg har flyttet mye rundt i landet i min ungdom og derfor behersker ulike skrive-og talemåter:) Tilbake til Elkjøp: Vi er veldig heldige her vi bor, får god service hver gang, men kan være knyttet til at jeg jobber i samme bygget og kjenner de fleste som jobber på Elkjøp.. Har nemlig hatt dårlig erfaring med Elkjøp andre steder. Har i grunn hatt dårlig erfaring med både Elkjøp, Expert, Bonus og Elprice. Pussig: Kanskje dårlig service er et must i elektronikkbransjen? :)

Skrevet

Og moralen er: ikke kjøp elektronikk.

Og dialekt er forsåvidt en ting, men etr minstekrav må da være at man har mellomrom etter tegnsetting så folk får mulighet til å puste litt innimellom.

Skrevet

Hmmm, skjønte innlegget uten problemer likevel jeg. Men så er jeg ganske unik da.

Skrevet

Nei unik slipper jeg ihvertfall å være, takke meg til.

Meg går det tretten av på dusinet:)

Skrevet

He he, av og til hadde det vært kjekt å være mindre unik. Sambo syns ihvertfall det, av og til blir min unike unikhet litt for....vel, unik. :) Morsomt ord i grunn, unik. Må visst smake litt på det. Mmmm. Nope. Melkeplett smaker bedre.

Skrevet

Nå bynneru ikke igjen med dåm mjelkeplettene!

Skrevet

For seeeeeint:) Hey, jeg har jo ikke nevnt broccoli eller tarmgass på lenge! *flink pike*

Skrevet

Er det kult å skrive broccoli med c?

Skrevet

Oui. Det er forbeholdt oss globetrottere. Alle dere ordinære må nok skrive med k. Det er viktig å skille bermen fra sosieten, vet De.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...