Shamandalie Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 I 2 MND venta æ på vaskemaskina mi.8æ levert den inn t rep.,fikk beskjed om at de sku ringe mæ etter 2 ukers tid) Æ ringt å ringt å ringt,2 gang i uka å spurt etter den. Æ fikk beskjed kvar eineste gang at de på sentralen sku send beskjed t butikken i Bodø om at de mått undersøke saken å ring mæ opp. Ikke ein eineste gang ringt de mæ!!!! Å når maskina ENDELIG kom,så ha de glemt vannslangen,så det gikk no enda ei uke før den kom!!! Å når den endelig kom,å æ sku sett den på, så E DET FEIL JÆVLA DRITTSLANGE DE HAR SENDT MÆ!!!!! Å joda,æ fikk et gavekort som kompensasjon,pålydende 500 kr... det kan de ta å dytt ein viss plass!!!! Satan!!!! Så,det var dagens utblåsning =)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Det var så slitsomt å lese innlegget ditt at jeg fikk lyst til å handle på elkjøp i protest.
Patetica fåkksi Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Kanskje de ikke ringte fordi det stod en stor post-it klistra til nummeret ditt med "Helt uforståelig språk, lykke til!"
Anne-B. Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Jeg forstod hva som stod her uten noe problem. Dere riksmålsfantaster må legge litt godvilje til.
PinkBabyDoll Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Synes det var et supert innlegg, får enda mer futt når d e på dialekt De som ikke skjønner det har vel ikke spesielt mye i hodet eller...???? ;D
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Kundeservice er en fin båt. Eller kanskje det er det latinske ordet for hodebunnskløe. En ting er sikkert: Det blir stadig lengre mellom de gode selgerne som gir deg følelsen av å bli ivaretatt.
Shamandalie Skrevet 22. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2008 Tusen takk tell Ztolfjerten for nesten det eineste svaret som faktisk hadd nå med saken å gjør,hehe =) Hadd æ vessta at det satt norsklærera her klar med karakterkorte mitt så hadd æ jo såklart skrevvi på perfekt bokmål... Men tilbake tell saken,æ villa no bærre se om det va fleir som hadd dårlig erfaring med det samme,sia æ har hørt på "bygda" at elkjøp e kjent for sine dårlige kundeservice.
Mom2Two Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Hva er vitsen med å skrive på dialekt? Dialekt er talemål ikke skriftmål. Skriv så folk forstår, det er første bud. Signerer ellers FletteMette, får lyst til å handle på Elkjøp, jeg også:-p
Gjest Siklerotte Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 Nei, det handler om å vise at man kan skrive perfekt bokmål om man vil men samtidig mestrer å skrive dialekt. Personlig liker jeg Elkjøp og tror jeg skal kjøpe meg noe der veldig snart. Til uken kanskje.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 Bare hyggelig, Shamandalie. Jeg har ingen problemer med å forstå dialekt, men det kan hende jeg har et fortrinn siden jeg har flyttet mye rundt i landet i min ungdom og derfor behersker ulike skrive-og talemåter:) Tilbake til Elkjøp: Vi er veldig heldige her vi bor, får god service hver gang, men kan være knyttet til at jeg jobber i samme bygget og kjenner de fleste som jobber på Elkjøp.. Har nemlig hatt dårlig erfaring med Elkjøp andre steder. Har i grunn hatt dårlig erfaring med både Elkjøp, Expert, Bonus og Elprice. Pussig: Kanskje dårlig service er et must i elektronikkbransjen?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 22. november 2008 #12 Skrevet 22. november 2008 Og moralen er: ikke kjøp elektronikk. Og dialekt er forsåvidt en ting, men etr minstekrav må da være at man har mellomrom etter tegnsetting så folk får mulighet til å puste litt innimellom.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. november 2008 #13 Skrevet 22. november 2008 Hmmm, skjønte innlegget uten problemer likevel jeg. Men så er jeg ganske unik da.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 22. november 2008 #14 Skrevet 22. november 2008 Nei unik slipper jeg ihvertfall å være, takke meg til. Meg går det tretten av på dusinet:)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. november 2008 #15 Skrevet 22. november 2008 He he, av og til hadde det vært kjekt å være mindre unik. Sambo syns ihvertfall det, av og til blir min unike unikhet litt for....vel, unik. Morsomt ord i grunn, unik. Må visst smake litt på det. Mmmm. Nope. Melkeplett smaker bedre.
Patetica fåkksi Skrevet 22. november 2008 #16 Skrevet 22. november 2008 Nå bynneru ikke igjen med dåm mjelkeplettene!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. november 2008 #17 Skrevet 22. november 2008 For seeeeeint:) Hey, jeg har jo ikke nevnt broccoli eller tarmgass på lenge! *flink pike*
Patetica fåkksi Skrevet 22. november 2008 #18 Skrevet 22. november 2008 Er det kult å skrive broccoli med c?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. november 2008 #19 Skrevet 22. november 2008 Oui. Det er forbeholdt oss globetrottere. Alle dere ordinære må nok skrive med k. Det er viktig å skille bermen fra sosieten, vet De.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå