Cat.68 Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Fyller jeg 40, hvordan i huleste gikk det til? Er jo bare bare 29 jeg jo, eller??
cherry coke Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Alder er bare ett tall. Sier ingenting om ens egentlige alder...Bare fortsett å være 29 du=)
Norwegian by injection Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 He he, om 7 dager er jeg 34år...kan ikke si at jeg gleder meg til bursdager lenge! Men The Big 4 0 !!!!! Det må jo feires!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå