Gå til innhold

votter og kalde hender...

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min på 16 mnd er iskald på hendene uansett hva han har på.

kjøpte reima votter, personalet i bhg hadde tatt på han vanlige votter inni reima vottene... og han var skikkelig rød og iskald etter maks 2 timer ute.

tror dere at det funker bedre med bare reima vottene uten noe under?

hva har deres små på hendene? holder de seg varme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei =p hehe... emilie bruker bare reima vottene sine og ikke noe under.. kevin og emilie har jo like votter..

hun er ikke kald på hendene sine.. om det blir for kompakt eller hva jeg skal kalle det så blir de nok litt frosne.. det gjør hvertfall emilie på f.eks føttene sine om det blir for stramt.. fungerer kanskje likt på hendene

Skrevet

Nøstebarn eller regnvotter med strikkevotter i ubehandlet ull inni.

Skrevet

Votter er noe dritt, syns jeg! Har prøvd mange par i ulike merker, men kald blir man uansett i de syntetiske stoffene. Hva hjelper det om de er vanntette, når man bare blir klam og svett inni og så kald.

Det perfekte ville være overtrekksvotter i goretex til å ha utenpå sælbuvottene! Men dette fins ikke. Har vurdert å rive fyllet ut av en polvott og bruke den som trekk.....

Men Troll har gode votter, med ullfor inni. Selv om de etter litt bruk tar inn vann, så holder de på varmen. Varm og våt er tross alt bedre enn kald og våt.

Skrevet

ja det er nok sant. får si ifra i bhg imorgen da... de skal jo være varme nok de reima vottene.

Skrevet

det finnes oxo tjukkere votter i reima enn de vi har =)

Skrevet

Nøstebarn sine med ullfór og vindt stoff utenpå er geniale. Har ikke sjangs til å bli kald på fingrene.

Skrevet

Hjemmestrikkede og tovede votter er varmest. Hører også mange skryter av nøstebarn sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...