Gå til innhold

litt rare spørsmål om Bh`er , men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker store størrelser, er bhène behagelige?

Har lenge gått i rundt med Bh`er som er har vært for små ( absolutt ikke behagelig) og hadde sett frem til dra til en undertøysforetning, få målt og finne en god Bh.

Var innom Change og fikk målt meg til å være 75g, jeg trodde jeg var 85c !

Kjøpte så to stk der, synes de var litt trang i butikken, men tenkte som så at de som jobber der vet hva de gjør og så blir vel de videre og.

Dette er flere uker siden, fremdeles er Bh`ene så trang at jeg synes det er vondt og puste, jeg orker ikke å bruke de hjemme ( det gjorde jeg tross alt med de gamle) de knager når jeg beveger meg og det er bare rett og slett ubehagelig,

Så mine spørsmål er da, er dette noe jeg bare må finne meg i, siden jeg har så store pupper? Tar gjerne imot tips på merker som er behagelige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe, men jeg har det akkurat likt. Trodde jeg var 75 d, men på en undertøyforretning på sandvika målte de meg til 70 e. Kjøpte en bh i den størrelsen og den sitter ikke godt, gnager, trykker og gjør meg sår.

Skrevet

Jeg tror det er forskjell på merker. De to jeg først kjøpte når jeg var på undertøysbutikk første gang har vært kjempegode (litt stramme er de, men ingen pustevansker og heller ikke mye merker når bh tas av). Trodde selv jeg var 80c, men viste seg at jeg var 75e.

Men så kjøpte jeg en av et annet merke et annet sted i samme str (og forsåvidt fasong) men den er helt fæl - klør og gnager + at man ser akkurat hvor bh'en satt når man tar den av.

Jeg ville tatt dem med meg til butikken og hørt med dem, forklart akkurat hva (og hvor) problemet er, og er de littegrann proffe så kan de nok hjelpe deg. Om de ikke tar dem i retur akkurat så i alle fall med å finne en løsning i det minste (vil jeg tro, det er jo tross alt en spesialbutikk som sikkert ønsker at kundene skal få det de trenger).

Skrevet

Jeg har og store pupper og er avhengig av å gå i spesial butikk for å få hjelp på størrelsene.

En god bh tilpasset deg, skal ikke gnage, gi pustevansker osv. I tillegg så er det vel sånn at en god bh skal passe på det ytterste hakket når du kjøper den også jobber du deg innover etterhvert som du sliter den med helsa ;o)

Ville gått tilbake og vise hvordan den sitter og hvordan den føles. Så får de selv se, og som sagt over. Er de proffe så vil de prøve og hjelpe deg.

Lykke til

Skrevet

Har prøvd spesial forretning to ganger, med like dårlig resultat! Så jeg går rundt med teite slappe bh èr som ikke akkurat lar puppene komme til sin rett!!

Med prøv med en "forlenger" i ryggen??

Skrevet

Nei. Har større enn deg og har aldri hatt det problemet utver kanskje de par førrste gangene jeg har en ny på. Det finnes sånne mellomstykker som du kan utvide bhene med. Prøv det til bhen løsner litt...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har aldri målt, men jeg har store pupper (større for +53 kg siden, men dog) Alltid sliti med å finne bh'r som holder de oppe! For vatterte kan jeg ikke bruke, da bare ramler de opp på utsiden..

MEN, så fant jeg en KNALLGOD en på sparkjøp! Kjøpte 2, for de kosta jo "ingenting". De er så behagelig å gå med! Jeg kjøpte 90d..

Skrevet

Alle med som sliter med å finne gode bher. Vil dere ha et dyrt men fantastisk tips. Fikk helt nye pupper i en bh i fra et merke om heter Primadonna. 900 kr, men verdt hver kr. Løp og kjøp!

Skrevet

Tusen takk for svar ale sammen, det som er så kjedelig for meg er at butikken jeg kjøpte de i, er 8 timers kjøretid unna:-(

Hvor får du kjøpt primadonna bh hen da? det var svindyrt men kunne ha verdt om det de var gode på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...