Bettybu Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Oppdaget da jeg ikke fikk betalt da jeg handlet på butikken idag... Heldigvis med Mastercard og minibank like ved.. Pinlig nok... Jeg har altså betalt regninger 2 ganger... Betalte pr telefon, og det var litt tull "vent litt" og dette kan vi ikke gjøre idag, prøv senere...!" Var litt girert på å bteale lånekassen innen 15... Og gjentok operasjonen igjen dagen etter.... Hva skjer nå?? Har jo betalt ca 8-10 000 kr i regninger, dobbelt opp!! (Kan overtrekke kortet med 10000 kr.) Må jeg ta kontakt med de enkelt jeg har betalt til??? Skal ringe banken i morgen....
mamma og godguttene Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg gjorde det en gang, uten å merke det! Men sånn ca en uke etter jeg betalte inn så fikk jeg pengene tilbakeført på kontoen og et brev i postkassen om at pengene var på vei tilake til meg. Men jeg hadde nok tatt en tlf, bare for å være på den sikre siden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå