Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Tenker på pakkekalender Kom med gode tips alle sammen! Har to barn, så må prøve at det ikke blir altfor dyrt... de er 1 og 3 år =)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Min 2 år gamle gutt får plastmat til leke kjøkkenet sitt. Kjøpte et sett som inneholdt masse deler. Også pakker jeg inn en liten sjokoladebit på helg. Ikke noe mer stress enn det. Tror jeg betalte 130 for hele settet.
Gidder ikke! Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Jeg har ikke bestemt meg, men dette har jeg tenkt på: -bilbane, en del i hver pakke -maling til maleskrinet, en farge i hver pakke -kjøkkenleker til lekekjøkkenet han skal få til jul .-bilder og historier -en og annen kosepakke med kjeks, rosiner, sjokolade, osv osv -aktiviteter som peppekakebaking
Bettybu Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Bokstaver i tre, navnet hans, - en pr dag og med dobbeltnavn har jeg kommet langt inn i desember..... Sånne "vakumpakkede" vaskekluter.. Han elsker å vaske/rote med kluter når han bader.. Får vel bli en eller annen sjokoladebit, kanskje nye småstrømper, mange har blitt små i det siste...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Aner ikke. Svigermor har ordnet det gitt. Snille søte svigermor som ikke engang er bestemor til lille. <3 Hun skal få noen små av meg innimellom fordi jeg var ferdig med 4-5 dager. hehe. Da blir det hello kitty stash. ;p
Elletuppa Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 En del av pakkene som barna min får er ting de trenger som jeg allikavel ville ha kjøpt, slik som votter, hansker, truser, sokker, nattdrakt osv. Passer på at det blir ca havlparten av dagene med praktiske ting. Når mine var så små syns jeg det var lurt å kjøpe store pakninger med f.eks duplo og så pakke inn en eller to for dagen. På lørdag i kalenderen fikk de lørdagsbarentv snopet i fjor Ellers liker jeg å kjøpe hobby ting som vi kan holde på inne med på vinteren, f.eks glitterlim, finger malin osv. Større barn kjøper jeg å ting som kino biletter, tur te basseng osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå