PrettyPink Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Vi skal kjøpe spillkonsoll til barna våre til jul. Men hva skal vi velge?? Har ikke hatt noe slikt tidligere og jeg vokste opp med den første Nintendo'n. Hva er best når man trenger noe som passer godt til barn fra 4 år og oppover`??
Sistah*G07*J09* Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Regner med at dere har tenkt å kjøpe en stasjonær spillkonsoll til tv'en. å ikke bærbare som nintendo ds osv.? Vil anbefale å kjøpe enten nintendo wii eller playstation3. Begge disse har flere barnevennlige spill. xbox360 har derimot svært få barnespill, noe som jeg synes er leit, fordi det er en veldig bra spillkonsoll. Med nintendo wii'en kan du jo risikere at ungene kaster håndkontrolleren i tv'en mens de spiller, siden du må røre/shake på disse når du spiller. Men nintendo wii er den morsomste, så jeg vil anbefale den
PrettyPink Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Takk for tipset, Har tidliger blitt anbefalt PS2, men er usikker. Den er jo billig, men det er kanskje en grunn til det.
Nattinatta Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 har kanskje noe med at PS3 er kommet... usikker.. selv har vi det meste, men det er samboer som spiller da, og MÅ ha... Wii har jeg hørt er noe alle vil ha, men ingen bruker. Vi bruker det selv minimalt. Har også hørt om et par som har fått tven knust da barna har kastet kontrollen i tven, huff... liker selv PS2, finnes mange morsomme spill.. usikker om de fortsetter å gi ut spill til den og hvor lenge evnt. men det blir nok en stund siden PS3 er ganske så dyrt enda...
Joikaboll@ Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Her i huset har vi PS2, x-boxs, nintendo ds, psp og barn i alderen 4-14 som bruker disse spillene. Om jeg skal dra en konklusjon herfra må det bli at ps2, x-boxs og psp brukes mest av 14 og 11 åringen. 5 åringen forguder ds`en. Før dere velger ville jeg vurdert hva dere skal bruke det til, en ps2/3 og x-box vil jo "sitte fast" i tv. Mens psp og ds kan være med rundt i lomma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå