Ksenia & Anjem Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Kjøpte en pakke på Hm men de sitter jo ikke ordentlig?..er det en spesiell teknikk hehe?
Snupi27 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 hehe.. det er hvertfall ikke så lett syns jeg.. det jeg gjør er å ha på masse lim.. passer på å kjøpe vippene med svart lim til og ikke hvit
Ksenia & Anjem Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 den pakka jeg kjøpte dekte ikke engang hele øyet..lol
Snupi27 Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 jeg ga opp å kjøpe de "lange" strimlene som man skulle lime på.. derfor så kjøper jeg heller sånn "bunter" om du skjønner. hehe.. der kan du lime på en og en bunt med 3 hår i.. mye enklere!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 de skal ikke dekke hele øyet. du skal sette de på fra ytters og mot midten. de skal ikke helt bort til øyekroken!!! da ser du ut som donald duck! hehe. ta lim på hånden, og jeg er helt uenig i at man skal bruke sort lim, ta vippen med en pinsett, dytt remsen ned i limet du har smurt på håndbakken, dytt den mot vippelinjen og hold!! om du ikke greier å holde med pinsetten så dytter du lillefingrene mot hver enda av vippelengden. voila!
Ksenia & Anjem Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2008 åå ja visste ikke det..haha ) sitter de bra eller? kan man bruke de flere ganger?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 svarer du meg eller hun andre tro?hehe. uansett da så sitter de greit på meg. har opplevd at våt-eyelineren kan løse opp litt men da venter jeg bare litt lenger før jeg legger eye-lineren så det tørket godt. remsene kan brukes flere ganger, punktvippene synes jeg blir ødelagte etter en gang. Bare spar på limtuben eller kjøp en ny tube lim.
Ksenia & Anjem Skrevet 20. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2008 Ja deg tinkjerbelle..du er jo ekspert.. ) håper jeg får det til
nicknavn Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 (S)TinkerBelle <3 Det høres ut som du har greie på dette, håper du kan hjelpe meg litt. Hvilket merke kjøper du og hvor? Hva skal man holde seg unna? Det er forskjellige lengder på vippene, hva anbefaler du? Sitter de hele kvelden og natten? På forhånd takk.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 takker for tipset jeg og.. kjøpte pakke i dag og skal ha de på lørdag.Og lurte akkuratt på det samme:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 jeg kjøper de som ligger i en rosa pakke på vita eller cubus. hehe. aner ikke hvilket merke det er. har ikke hatt dårlig erfaring med noen av de, men om du velger punkt vipper så vær nøye med å få dratt vippen ut av pakken med en pinsett helt inne ved vippe"roten" ellers ende de opp med å se ut som edderkopper med beina (vippene) i alle retninger. jeg bruker de lengste vippene, men så er jeg litt dramatisk også da. hehe. ja, de sitter på meg hele kvelden. har opplevde en gang at de datt av helt i mine nybegynnerdager. hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2008 #12 Skrevet 20. november 2008 og bruk ekstra lim selvom det er litt lim bakpå de fra før.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2008 #13 Skrevet 20. november 2008 og bruk det hvite limet. selvom du griser med det så tørker det "klart".
nicknavn Skrevet 20. november 2008 #14 Skrevet 20. november 2008 Tusen takk, som du skjønner er jeg nybegynner, jeg må bruke vippetang på mine vipper, må jeg bruke vippetang før jeg setter på løse vipper eller trenger jeg det ikke. Mine egne vipper står rett ut og litt ned, hvis jeg ikke bruker tang.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2008 #15 Skrevet 20. november 2008 bruk tangen først, også har du på mascara når løsvippene har tørket slik at de blander seg inn i hverandre..
nicknavn Skrevet 20. november 2008 #16 Skrevet 20. november 2008 Takk, takk, nå blir jeg også lekker til julebordet, bare jeg ikke blir å se ut som bambi, donald eller maur med sprikende bein. Hahaha. Må øve meg litt først skjønner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå