myboylollypop Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 fastlegen sa det ikke hadde noe for seg å få henvisning til spesialist.....??? tok ikke helt den jeg...........................å, kjenner jeg blir så irritert på disse fastlegene som tar så lett på alt
solstråla_mi Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Vi ble sendt til spesialist for å få diagnosen ,og skal også tilbake til spesialisten for kontroller.. så ja:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Nei, det gjør vi ikke. Når jeg ringte og ba om å få fornya resepten lurte ho på om vi skulle ta en spirometri av eldste, men så kom ho på at ho var for liten. Men jeg har tatt spirometri av ho sjøl, på skolen, og den var helt suveren. Så da slapp vi... Så nei, vi får ikke noe oppfølgning
Stratos med 3 barn Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Har vært til utredning, men vider oppfølging tar fastlegen om ikke vi vil tilbake til spesialsten. Ringer vi spesialisten sier de vi vil få time med en gang. Ellers brukes legevakta og sykehuset innimellom ved anfall
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Vi er på Ullevål hver 4 måned.
fox`y Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Ja begge mine gutter går til barnelege som er spesialist på astma og luftveier. Han er tidligere barnelege fra st.o.h. så d er veldig betryggende. blir de syke har jeg direkte nr til hans sekretær. Har fastlege utenom som tar seg av d andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå