Gå til innhold

Har deres foreldre og svigerforeldre god kontakt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke utenom familiesammenkomster hvor det er naturlig at de deltar alle sammen. De snakkes jo hvis de møtes tilfeldig på butikken, men ikke noe utover det.

Skrevet

Næi men mine svigerforeldre bor 65 mil unna. De snakkes vist de møtes. men d er jo når d er dåp el. de er aldrig på besøk hær,vi må dra ned til de. eller svigerfar og kona har vært hær 2 ganger da.

Skrevet

Vi har det sånn med mine også WF og ♀jentene♀ 06&08

Det var det jeg mente med at de var på talefot:)

Skrevet

De henger ikke sammen som erteris liksom, men det er absolutt ikke noe problemer dem i mellom.

Skrevet

De snakkes i bursdager og ved tilfeller hvor de treffes.. Men henger ikke sammen liksom =)

Skrevet

Ja, må vel nesten si det. De møtes kanskje 2-3 ganger i året UTEN oss, altså besøker hverandre. Og ber hverandre i selskap ved runde tall ol. Hyggelig det! De kjente ikke hverandre før jeg og mannen ble kjærester, men visste om hverandre.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, ikke mer enn når de er her (Svigers altså) De bor 60 mil unna oss (mamma bor 30 min unna)

det litt morsomme er at svigerforeldrene mine, og svigerforeldrene til mamma bor et par mil unna hverandre, så DE kjenner hverandre :)

Skrevet

Ja, de reiser til og med på ferie sammen innimellom :o) Veldig omgjengelige folk alle 4.

Skrevet

De snakkes ikke utenom familiesammenkomster hos oss. Bor 17 mil fra hverandre også så ingen tilfeldige treff på butikken heller. De har nok ikke så mye til felles bortsett fra min lille familie heller.

Skrevet

Ja di har veldig god kontakt faktisk:-) Di er veldig like hverandre..jeg følte meg akuratt som hjemme da jeg først ble kjent men svigers:-) Di reiser på hyttetur sammen og runde tall osv..

Skrevet

De liker ikke hverandre, og er uenige om det meste faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...