Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg fikk leiligheta. Herregud, hva skal jeg gjøre. Jeg ringte, sa jeg var alenemor til en gutt på snart et år, er i permisjon ennda, men har penger til husleie, og er rolig av meg. Han sa: Perfekt. jeg hadde tenkt å leie ut til småbarn/alenemor. Du kan komme på mandag, liker du leiligheta, kan du fp nøklene, være der gratis ut november å starte med å betale i desember. SYKT. Nå så enkelt har jeg aldri vært borti Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli redd. Første gang alene, klarer jeg dette?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Oi, du er heldig! Gratulerer. Jeg vedder på at det går kjempefint. Jeg er fremdeles på leilighetsjakt jeg... Hvor stor leilighet er det?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Jeg håper det. Selv om det kanskje kan bli lit trangt med penger innimellom så skal jeg og lillegutt gå det så bra. Leiligheta er bare på 41kvm, men det er stort nok for oss to ennda. Veldig genial planløsning på den så er den splitter ny, vi er de første som bor der
AndreVonDrei Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Gratulerer ! Det er godt når alt går rette veien:-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Ja, det er det. Men det er masse nerver som dukker innimellom nå kjenner jeg :/
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Lykke til Men, nb, jeg hadde vært på vakt ang middagsinvitasjon og bo gratis gitt... INGENTING er gratis - spesielt ikke fra mennekseker man ikke kjenner...
Gjest Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Gratulerer! Så flott da Det går kjempefint å bo alene skal du se! Tror du kommer til å synes det er deilig jeg Og helt ny leilighet da gitt!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Ja, skal bli godt. Men, jeg har jo ikke alt av ting å sånn.. Har NAV noen sjangs for å hjelpe meg med det? Noen som vet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå