Gå til innhold

Trenger sårt hjelp!!! (oppgaveskriving!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff.. ligger på sofaen nå, streptokokker i halsen, mandlene hovne og feber delux. Dattera mi sover.blablabla..

Går første år sosionom, og har det fantastiske faget Ex.Phil...

Semesteroppgaven skal jeg skrive med ei venninne. Vi hadde skrevet 9 sider utfra problemstillingen "Hvorfor er sex tabu" Vært på flere veiledninger og fått positiv respons. Foreleseren får barn og går ut i pappaperm og vi får en ny veileder. Han slakter hele oppgaven.

etter noen tårer og fortvilende banning på bakrommet har vi kommet frem til en problemstillingen " Er det forskjeller mellom kjønnene i forhold til seksuelle tabuområder?"

Så nå mine damer... Kan noen komme med innspill på hva vi kan ha i oppgaven? Hva legger vi vekt på? Filosofer?

Har 1 uke på oss nå, og som sagt, her ligger jeg sjuk...

HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har dere valgt en så vanskelig problemstilling? Jeg tok ex phil for 4 år siden og tror ikke jeg husker en eneste filosof som filosoferte over det.

Skrevet

hmh... du sier noe der..

tanken er å trekke inn kvinnesyn, kjønn osv.. hva tidligere filosofer sa om arbeidsfordeler osv.. aner ikke...

holder på å få nok nå.. angrer på at jeg ikke bare skrev aleine.. men nå går det ikke an å si at jeg vil gjøre det føler jeg.. er ganske nære venner.. men jeg sa etter siste veiledinng at jeg angret..

alt blir bare kaos.. og vi må på en måte skrive noe som har no med det vi allerede har brukt noen mnd på. har jo masse masse stoff om seksualitet, men nå er jeg blank på hvordan vi kan ta fatt på nytt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...