stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg lurer på om det er noen som har tips til vers/dikt til å skrive sammen med et fot eller håndavtrykk. Skal lage dette med barna i barnehagen, og tenkte det kanskje var noen her som har noen gode forslag til meg. Håper det:)
ula ;o) og gutta Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Det hender.. Det hender du vert lei deg Fordi eg er så liten Eg set merker alle stadar Og gjer deg ganske sliten Men ein dag vert eg større Ja, ein dag vert eg stor Og alle mine avtrykk Vert berre svake spor. Her har du eit lite avtrykk Så du kan hugse og forstå Kor søte hender eg hadde Den gongen dei var små
go`mor Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Det hender du blir lei deg fordi jeg er så liten Jeg setter merker alle steder og gjør deg ganske sliten. Men hver dag blir jeg større en dag blir jeg stor. Og alle mine avtrykk blir bare svake spor. Her er mitt lille avtrykk så du kan huske og forstå. Hvor søte hender jeg hadde den gang de var små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå