gravidjente23 Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Kjenner et press opp i ribbeina på ene siden til tider, kommer og går. Vet at jenta ligger med hodet ned. Er det en fot jeg kjenner som strekker seg oppover? Litt ubehagelig til tider, men jøss, skulle vel bare mangle:) Er 29+2.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Ja, det er nok fot eller rumpe, de er ganske akrobatiske til tider disse små:-) Min er så stor nå at han presser til og med ryggen oppi ribbeina og han ligger også med hodet ned.
Leonella777 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Å ja... Er i uke 38 + 4, og det er så vondt når den legger seg til der ja. Tror det er fot, for rumpa er oppover mot lungene mine, og hodet har festet seg. Jeg prøver å dytte vekk benet dens, men ikke altid det funker..
Gjest yrild Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Hei :-) Har også en fotballrønner som sentrer inn i høyre bryskasse... auauau... men deilig å kjenne at han er der og boltrer seg :-) Klem Gry
ÅNA Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Kjent problemstilling, men foretrekker såre ribbein framfor engstelse for ingen/lite bevegelse. Blir nokså sliten innimellom, men kan leva med det litt til. Har 18 dg igjen til ul termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå