lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg gjør ikke det, og har ikke gjort det de siste åra, jula er liksom bare noe som kommer, så er det over. Jeg synes jo det er fint å få pakker og slikt, føler jo ungenes glede over alt, men klarer ikke å glede meg ordentlig selv. Samboern er helt motsatt, han er utrolig "julete" og jeg må begrense han når lysten til å kjøpe alt tar overhånd. Han skal ha duker og nisser, lys og jule stæsj over hele huset, tror vi har det mest julete huset i gata, om ikke i byen. Jeg hadde kanskje gledet meg mer om jeg hadde visst hele året at jeg garantert hadde fri i jula. Det kan jeg jo ikke vite når jeg jobber turnus.
NoDoubt Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg gleder meg veldig til jul og det har jeg alltid gjort etter vi fikk barn:-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Jula er vanskelig for meg, mest førjulstiden. Eg har dårlige erfaringar frå jula og er ikkje fri frå dem enda sjølv om dei ligg langt baki fortida. Føle eit stort press i forbindelse med jula også fordi eg har ME og alt julestyret blir for mykje for meg slik at det bare blir ei ting eg skal overleva. Mål nr 2 er å prestere naturlege smil i blant
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg gleder meg til jul, og det har jeg allid gjort:)) Både før jeg fikk egne barn og etterpå
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Ja, jeg gleder meg masse!!! Ekstra nå etter at vi fikk sønnen.
solemio Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Faktisk ikke så mye til jul som til adventstida. Liker å forberede, bake, vaske og kose meg med gutta. Vi ser mindre tv fordi vi gjør ting sammen. Gleder meg skikkelig!
yasmina Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Nei, i aar blir nok en trist jul ettersom min 25 aar gamle soester nok er blitt enke innen den tid men for ungenes del haaper jeg det kan bli saann passe OK alikevel.
Korse76♥ Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Jeg kan ikke si jeg gleder meg noe særlig til jul. Har ikke dattera hjemme denne jula og da mister den litt mening. Men gleder meg til å se ansiktet til foreldrene mine når de åpner gaven. Tror de blir overrasket (har tatt bilde av oss alle tre og forstørret på lerret)
ungdomsmor Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 ja gleder meg til jul...men også masse til helgene i desember
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå