Gå til innhold

skummelt med...

LilleBebinMammanSin

Anbefalte innlegg

Skrevet

babywatcher syns jeg.. jeg tør ikke å kjøpe en sånn..selv om det hadde vært uhyre morsomt til tider å få gjøre det selv..:)

jeg helt personlig, hadde kommet til å lyttet etter hjerte hver kveld.. å fått tooootalt angst panikk om jeg ikke fant hjerte.. det hadde nok blitt mange turer på sykhuset på meg om jeg hadde hatt en sånn;)

jeg hadde bare blitt veldig redd jeg..

det er sikkert kjempe kjekt for noen, og det er jo bra det:)

men jeg føler for min del at det hadde skapt mere problemer enn det hadde hjulpet.. :)

er det bare jeg som føler det sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Jeg har sånn denne gang av den enkel grunn at jeg sist svangerskap hadde morkaka foran og kjente ekstremt dårlig med liv HELE svangerskapet. På slutten når ungene er rolige i tillegg ble det maange turer på føden ettersom jeg kunne gå opptil 2 dager uten å kjenne noe.

selv når jeg lå på sparketest der oppe var det masse liv som maskina registrerte som jeg selv ikke kjente.

Tenkte at denne gang kjøper jeg en sånn tilfellet morkaka også kommer foran og jeg ikke kjenner noe igjen, DET var angst det.

Nå har det seg sånn at morkaka er på bakveggen og ungen sparker meg nesten istykker allerede. 22 fullgåtte uker på vei.

Den blir ikke brukt med andre ord :-) Så jeg tviler på at du hadde brukt den hver kveld..

Skrevet

jeg skjønner det ved sånne tilfeller;) da kan jeg nok ha kjøpt en selv.. :) men jeg tenker mest på de som kjøper veldig tidlig.. før en kjenner spark.. da hadde jeg blitt gææærn jeg;)

Skrevet

Jeg skal ikke ha sånn,for jeg ser ikke vitsen i at JEG skal ha en :)

Hva andre velger å gjøre,og hvorfor,blir opp til hver enkelte...

Nå er ikke jeg en spesielt "bekymret person",og om jeg skulle bli det,så får legen og JM være den som lytter etter hjertet-ikke jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...