Gå til innhold

4 dager til jeg skal opereres....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..... å tror dere ikke den faens tanta kom i dag. Hun bare turer frem å gjør som hun vil. Den møkka kjærringa skal være med på alt *grrrrr*

Snakk om å ikke ta hensyn. Så nå skal jeg ligge naken på operasjonsbordet med tanta på besøk, uff det plager meg litt, ja *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, huff, er det ikke typisk...

Får håpe du blør litt mindre om 4 dager da.

Hva skal du opereres for? hvorfor må du ligge naken?

Skrevet

Hehe, det tok meg et par øyeblikk å skjønne hvilken "tante" du pratet om....lurte jo på i all verden for slags slektninger du har :D

Du får tenke at pytt sann, de har nok sett/vært med på værre enn det de som skal operere deg :)

Lykke til.

Skrevet

Så spennende Bente! Syns vente tiden din har gått utrolig fort!

Vil da tro legene har sett blod før;-)

Skrevet

Ja er det ikke utgjort med den der tanta der. Ringer ikke på forhånd og avtaler tid hun.. Pleier og si at de mannfolk ikke vet hvor godt de har det som slipper alle slike plager som vi damer må gjennom.

Men når det gjelder operasjonen så tror jeg nok ikke du trenger og bekymre deg for det. Legene har nok sett det aller meste, og du er nok ikke den første som dette skjer med. Men jeg hadde heller ikke likt det da.

Skrevet

Om du leser det innlegget her storebror og knerten, kan du lese mer om min operasjon:)

http://www.barnetmitt.com/forum/thread/139109230

Jeg skal ha en gastric bypass operasjon på tirsdag. Har ikke peil på hvorfor vi skal være nakene, jeg har bare hørt fra andre som har tatt operasjonen at en er det:( Liker det ikke nei.

Tantefaenskapet er det værste jeg veit om, hadde jeg hatt normale blødninger hadde det hvert greit. Men her er det fossefall en uke *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...