Gå til innhold

Flere med IKM til helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM lørdag-søndag, og leter allerede etter symptomer. Så langt har jeg funnet ømme pupper, dilla på brente mandler, stuptrøtt (kunne sovet hele dagen) og metallsmak i munnen.

Jeg vil teste nå, jeg! Lurer på om jeg skal snike meg til en bitteliten test i morgen tidlig. Den teller jo eeeeegentlig ikke hvis den er negativ siden jeg sniktester før selve IKM.

Noen flere utålmodige sjeler der ute? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har IKM på lørdag, men i dag fikk jeg en bitteliten blødning. Har hatt regelmessig mens hele høsten, så jeg lurer på hva det er. Kan selvfølgelig være mensen som er to dager for tidlig, men det kan jo kanskje også være en festeblødning... Prøvde å søke litt på det, og fant noen ting som stemte - jeg har bittelitt stikninger i magen, litt som mageknip, og det kunne jo komme samtidig.

Jeg har ingen andre symptomer sånn som jeg hadde forrige gang - da hadde jeg mensmurringer hele uka før ikm, men så føles alt egentlig veldig annerledes denne gangen. F.eks så hadde jeg skikkelig ømme pupper rundt el forrige gang, men det har jeg ikke hatt denne høsten.

Det er 1. pp for oss, så vi må jo bare prøve igjen hvis det ikke har gått denne gangen, men jeg håper jo det har gått :-)

Symptomene dine kan jo høres ut som om du er gravid, men det er jo vanskelig å vite med disse kroppene våre, alle oppfører seg jo forskjellig... Men lykke til med testing - håper vi er gravide begge to!

Skrevet

Jeg har ikm lørdag, altfor lenge til;) Hadde bittelitt lyse,lyserosa slim i trusa på dag 10 (4 dager siden). Ellers ingen tegn på at mensen skal komme..Puppa er ømme,men over hele- ikke bare brystvorta..Vet ikke hva som er mest vanlig når man er gravid jeg? Ellers har jeg vært uggen form hele uka egentlig, kvalm og sovet masse..Syns kanskje jeg er litt mer følsom overfor lukter, men det henger vel kanskje sammen med at jeg er kvalm..Føler meg oppblåst og feit, men det kan jo være PMS..Vanskelig å skille dette føler jeg..Hadde ømme pupper forrige mnd også, men da var det jo bare mensen..Så vi får se, jeg håper..men prøver å tenke at skjer det så skjer det:)

Lykke til dere andre, blir spennende å se! Jeg tester nok ikke før tidligst søndag:)

Skrevet

Dere har jo masse symptomer! Kjenner ingen tegn i det hele tatt jeg. IKM i dag, lørdag eller søndag.

Når skal dere teste??

Skrevet

Hei hei!

Tja,vanskelig å si om det er symptomer på graviditet eller "bare" PMS syns jeg da...Men tidne får vise, tror jeg uansett venter til lørdagen er ferdig jeg..Har vært ganske presis de siste månedene, så om den ikke kommer imorgen er det jo ett håp:) Gruer meg til å teste,orker ikke se "ikke-gravid", er så altfor deprimerende da gitt. Når skal dere andre teste?

Skrevet

Like greit å vente ja.. Blir fort dyrt med disse testene. Håper jeg klarer å holde meg til mandag ihvertfall. *Krysser fingre* for oss alle ihvertfall:-)

Skrevet

Hehe,ja det er sant:) Foreløpig er planen å prøve å vente ut imorgen også iallgall,men spørs vel hvordan det går;) Får se imorgen-om jeg ikke får TR, er nok spenningene der. Masse lykke til og krysse fingrene for oss ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...