Gjest elissa2 Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 er utbetalingsdato på sjukepenger og foreldrepenger samme???? den 25???
Leonella777 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Viss du går inn på NAV.NO, så finner du en oversikt over utbetalingsdatoer for hele året. Der står de forskjellige typer penger og datoer. Ikke alt er på samme dato, så verdt å ta en sjekk!!
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Er vel lov til å spørre folk om råd før noen kapper huet av en vell? :S Selv har jeg vært på NAV.NO og skulle se etter akkurat dette,men fant ikke noenting om hvor dt stod. Så da kan det hende det kan være greit å SPØRRE noen?
Gjest Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg ringte nav om sykepenger i går, de sa at utbetalingen skulle skje fredag denne uken. Jeg bor i Oslo, dette kan kanskje variere, ikke vet jeg?
Gjest Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 I utgangspunktet utbetales foreldrepenger den 25. hver måned. Jeg har fått utbetalt i dag (20), så det kan nok variere litt fra sted til sted.
Leonella777 Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Kappe hue av noen?? Virket svaret mitt hissig?? Det var slett ikke meningen!! Det var bare en opplysning. Viss du går inn på nav og søker etter utbetalingsdato, får du det frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå