Hera Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg er heldigvis av de som så og si aldri har vondt i hodet, men nå de siste 2-3 ukene, så har jeg hatt dundrende hodepine stadig vekk. Så vondt i ene halvdelen (venstre) av hodet + synsforstyrrelser. Er dette en "vanlig" ting man kan få under ett svangerskap? Jeg skal til legen neste torsdag, så kommer til å si ifra om dette da. Hittill så har jeg klart meg noenlunde med å ta to paracet og så gå å legge meg. Men det er skikkelig ubehagelig opplevelse hver gang denne hodepinen kommer. Andre som har det sånn?
Månefeen ♥ Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jepp! Det høres helt likt ut som jeg har. Skal til legen om 5 dager så jeg tar det opp der. Pleier heller ikke ha så mye vondt i hodet. Blir veldig trøtt og sliten av det. Er i tilegg sykemeldt pga kvalme. Og ja, synet er blitt dårligere =/
Hera Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Jeg er også sykmeldt pga av kvalme, kanskje hodepinen og kvalmen har en sammenheng. Lykke til hos legen:0) Jeg skal ikke før om 7 dager, og det føles lenge til akkurat nå!
Gjest Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Det kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Hadde jeg vært dere vill ejeg ringt til føden for å høre hva de sa.
Pølsa Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Jeg plages også av hodepine, stort sett på den ene siden (mest på venstre side) av panna. Skikkelig dundrende hodeverk, men ingen kvalme eller synsforstyrrelser. Jeg er bare 14+5, så det er neppe snakk om svangerskapsforgiftning, men jeg hadde det sånn i forrige svangerskap også, og det er visstnok ikke så uvanlig.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Jeg er 24 uker å har hatt det siden ca uke 8-9. Har tatt masse tester og det er i mitt tilfelle ikke noe galt. Legen mener at det kan väre hormonene som herjer ellers hadde han en annen teori at jeg pleide å drikke ganske mye kaffe noe jeg sluttet med når jeg ble gravid. Å at kroppen min reagerer på det minimale intaket av koffein rett og slett. Men ikke vet jeg, det eneste som hjelper er hvile. Noen ganger gjör det så vondt at jeg kaster opp av smerte. Håper det går over snart for oss ALLE sammen!
zikosmor:) Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 kristin24 er ikke migrene du har da?siden du får så vondt at du kaster opp??jeg har det sånn når jeg får migrene,men mennesker er forskjellig:)når jeg fikk vondt i hodet når jeg var gravid nå,så spiste jeg litt mat også gikk det over som regel..burde ha noe på hodet nå som det er så surt ute også.hjelper iallefall meg.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Syns det høres ut som migrene jeg. Da har man vondt på den ene siden, mange har også synsforstyrrelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå