Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg blir snart sprø! :-( Sånn der nede akkurat i skjedeinngangen! Jeg klør meg til blods, da svir og klør det om hverandre! Har akkurat smørt på Canesten, men det KLØØØØØR! Er det noe jeg kan gjøre som lindrer kløingen?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 det blir bedre etterhvert, hadde det sann sist og tror jammen jeg er på vei til å få det nå og... i tillegg til uvi. noe drit, men går over med canesten etterhvert altså
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Etterhvert...? :-( Har akkurat vært en ny tur på do for å klø og etterpå satt jeg nærmest å grein da jeg tisset... :-( Kan jeg smøre meg med canesten etter hver dobesøk, eller er det max 3 ganger om dagen?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 men om det svei når du tissa høres det mer ut som uvi, eller var det på grunn av at du har klødd så det blør? er virkelig ikke bra sist brukte jeg mer enn 3 ganger om dagen enkelte dager, men vet ikke om det er bra altså...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 Nei, uvi er det ikke... Det svir der jeg har klødd... Uansett skal jeg til kontroll hos legen på mandag...
Gjest Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 gå med skjørt og uten truse, la det komme mye luft og klapp forsiktig med en fuktig klut (gjerne kald)når det klør.. det hjelper på meg ivertfall... masse lykke til!!
Zitro Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Har du noe sinksalve? Smør isåfall på det, det lindrer... Men når det har klødd som værst på meg så har jeg tatt kjølende omslag mellom beina jeg. Da slutter det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå