mamma med bolle i ovnen Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg er 32 uker i morra, og jeg kjenner nesten ikke lillegutt røre på seg... Kjenner litt dunking heeelt nederst nesten ved skambeinet mitt.. Flere som har det sånn? Han har holdt på sånn en uke nå.. Skal på UL i morra, så får vel kanskje noen svar der også..
ditte&malusken&lillebror Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Er også i uke 32 og synes også at det er veldig stille... Han beveger seg, men ikke så mye som jeg trodde var "vanlig". Ikke sparker han heller.. Bare baser rundt inni der, og kjenner han kun et par ganger om dagen.. Skal snart til jordmor så skal spørre da, men ble beroliget av noen her inn for noen dager siden som påpekte at alle barn er forskjeldig, også mens de er inni magen:) Men blir jo kjekt å komme på ul da, så vet du sikkert at alt er i orden:)
mamma med bolle i ovnen Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Ja, jeg kjenner jo at han er der, men jeg får ikke de sparka... Det er det som gjør meg litt urolig... Han ligger med hodet ned, så de dunka er nok bare armene hans som leer på seg. Også kjenner jeg at han snur seg et par ganger iløpet av dagen... Men det er det eneste... Men takk for svar, blei litt roligere nå
Gjest Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 På ett eller annet tidspunkt vil de aller fleste ikke kjenne kontante spark lenger. Når det begynner å bli trangt, er det rett og slett ikke plass til det. Jeg har kun kjent "knaing", dytting og romstering de siste ukene, sparking har det vært lenge siden det var noe av. Av og til tar ungen spenntak og vi kan se en liten hæl som stikker ut i sida..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå