Gå til innhold

Både huff og jippi

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

på samme tid.

Det kan se ut som jeg klarer å ordne meg fri et par dager i jula slik at vi kan reise til samboers foreldre og feire jul sammen med de og søsknene hans som kommer hjem dit i jula.

Det har vært planlagt i over 1 år at denne jula skal vi feire sammen, så vi/de andre har jo vært litt fortvilet når jeg fikk vite at jeg måtte jobbe hele jula. De blir garantert glade nå om det går i orden.

Men nå får jo ikke jeg feire jul sammen med mamma,pappa, søsknene mine, tante, onkel og søskenebarn. Blir litt sårt og vært borte i jula for første gang, en milepæl på en måte, men det er jo sånn i slike anledninger at alle vil ha sitt.

Det er jo bedre at vi feirer jul sammen med de i år, når søsknene til samboern med familie også er der enn at vi skal sitte alene med foreldrene hans og feire jul til neste år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja husker første gang jeg feiret jul vekke fra mine foreldre. Det var liksom ikke det samme i det hele tatt. Jeg liker best fortsatt og feire jul med min familie. Men slik er det vel bare.

Skrevet

Joda, det er vel slik vi er alle, er jo bare 5 år siden samboern feiret jul uten foreldrene for første gang, og han er 38 nå, var 33 da.

Vi har feiret alle juler etter dette sammen med min familie.

Skrevet

Skjoenner hva du mener :)

Men godt dere fikk det til alikevel da selv om man nok helst ville vaert med ens egne hver jul.

Skrevet

Har fått endelig bekreftelse på jobben om at jeg får fri, men jeg må jobbe nyttårsaften istdet, har kveldsjobb da, og er ikke ferdig før 23.00

Jeg har ikke lyst å fortelle samboern om at jeg har fått endelig bekreftelsen ennå, han må bare ringe alle og fortelle det da, og det vil jeg helst gjøre selv når det passer meg, er så irritert på han fordi han alltid må fortelle "hemmeligheter".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...