madame Mim Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 hei hvordan gikk undersøkelsen i dag? var det fælt?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg synes det var grusomt!! Lå jo på siden og kastet opp flere ganger, mens han holdt på. Selv om jeg hadde fastet. Så der lå jeg da, med spy som rant nedover kjakan og inn i øret og alt... Hehehe, er litt komisk når jeg tenker på det nå, men da var det bare ekkelt!! Legen kunne ikke så noe galt, men tok masse prøver. Han mente mine symptomer kunne komme av at jeg spiste mye av noe jeg ikke tålte eller noe sånt f.eks gluten. Så da er det bare å vente å se!
madame Mim Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 uff spydde du? hehe ikke noe særlig nei.. Jeg syns den sprayen man fikk først var fæl.. Hmm blei også testa for gluten intoleranse, har ikke fått svar enna. men jeg hadde brokk også
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Ja jeg spøy, og det virket ikke som om det var helt vanlig *flau*. Var ikke godt å spy med en hageslange dyttet ned gjennom halsen! Legen sa ingenting om noe brokk hos meg. Så må bare vente på svar fra prøvene. Men var du skikkelig sår i halsen etterpå? Jeg er kjempesår og det er litt vondt å svelge.
madame Mim Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 nei var ikke sår i halsen, men hadde litt vondt i magen to dager etterpå. kanskje du er sår fordi du spydde? hihi ser det for meg, spy med en hageslange...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå