Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg blir snart sprø! :-( Sånn der nede akkurat i skjedeinngangen! Jeg klør meg til blods, da svir og klør det om hverandre! Har akkurat smørt på Canesten, men det KLØØØØØR! Er det noe jeg kan gjøre som lindrer kløingen?
Icerus Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Eneste jeg kan anbefaler er canesten dessverre. Men hva med å kjøle ned med litt kaldt vann eller liknende.. Vet i alle fall at det blir verre jo mer en klør. (har vært plaget selv så vet hvor vanskelig det er )
Mayken Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Kjenner til det der. Jo mer du klør, jo værre blir det. Jeg har brukt canesten i snart en uke nå, men ingen bedring egentlig. Er veldig fuktig der nede, har mye tynn utflod, nesten så jeg til tider tror at jeg lekker fostervann. Av og til på kvelden sitter jeg kun iført en laaaang t-skjorte og forsøker å la det lufttørke litt der nede, har hørt at det skal hjelpe litt. Ellers er det lurt å ikke bruke bind, da blir det veldig tett og det gjør ting værre. Og så har jeg begynt å sove i sambos bomulls boksere hihihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå