!!!fiona!!! Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Våger liksom ikke å tro det enda... håpet sånn på at det skulle skje etter MA i mai. Men nå lyser det "gravid" mot meg på testen.....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Gratulerer så mye! :-D
Stine? Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Gratulerer så mye til deg:) Var godt og høre:) Lykke til med graviditeten og svangerskapet, og velkommen inn på 1.trimester=)
BabyMe Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Gratulerer så utrolig masse! Og velkommen hit! La spira gro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå