Gå til innhold

Deppa og forvirret!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her nok en gang og klør meg i hodet!Har siden jeg fjernet kobber spiralen i august hatt en normal syklus.Etter det har dem kommet en til tre dager før tiden og jeg blør utrolig llite og dem varer bare i tre dager.Kan blø litt normalt(rødt blod)på dagen og på kvelden er det litt og brunt(sorry forklarelsen om den er ekkel).Har tatt en gravid test etter sist mensturasjon og den viste negativt:( I dag har jeg ikke blødd noe og mensturasjonen varte bare i to dager.Føler meg kvalm og trøtt nå,men det kan jo være pga at jeg ikke skjønner noe av dette som skjer med kroppen nå.Jeg ønsker jo bare at jeg og kjæresten min skal få ett barn snart!!!!Bestilt meg lege time,men den er ikke før halveis i neste mnd og måtte bare få ut litt fustrasjon her.Klemmer og lykke ønskninger til alle prøvere fra meg!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har hadde først kobberspiral i 2 år og hormonspiral i 2,5 år.. jeg mistet ikke mensen med hormonspiralen, men blødde hele tiden. etter at jeg nå har vært prevensjonsløs siden mai, så har jeg merket at menstruasjonene mine har blitt sinnsykt mye kortere og blør mye mye mindre enn jeg gjorde før (og mens jeg brukte) spiralene. Trenger bind en dag, så kan jeg godt bruke truseinnlegg de to neste.. Men jeg tester positiv på eggløsing, så regner med jeg har det likevel. Du får jo uansett ta en graviditetstest, for sikkerhets skyld, men så lenge du har mens en gang i måneden, så kan du hvertfall med 99 prosent sikkerhet fastslå at du har eggløsning! Og det er første krav for å lykkes :)

Skrevet

Hei!:) Jeg har nok eggløsning,men vet liksom ikke når jeg har det.Mulig at jeg kjøper meg en slik test denne pp og ser om det fungerer.Har fulgt eggløsningskalulator og har hatt sex etter den tre ganger.Prøvd hver dag for så hver andre dag rundt di periodene.Vi har også prøvd alle tipsene om folat,ligge i sengen en liten stund etterpå med og uten pute under baken osv.Skal snakke med samboer om vi skal ta en test eller vente til jeg skal til legen.Det er jo litt spennende også om man kan være gravid selv om mensen er der litt.Tør ikke ha forhåpninger om det og har tatt det med fatning da jeg ikke har lykkes til nå.Det skjer sikkert da tiden er inne for det:) Men jeg blir jo litt forvirret over syklusen min,for den føler jeg at ikke er normal etter vi begynte å prøve.

Skrevet

Du kan være gravid selv om du har blødninger den tidn mensen skal komme. Det hadde jeg med mitt 1. barn...var 12 uker på vei før jeg skjønte at jeg var gravid : )) Så bare å krysse fingrene!!

Skrevet

Oi oi oi!!!!!:) Kan jeg virkelig være gravid selv om jeg har mensen?????Tror jeg skal overtale samboeren min til at jeg tar en test i morgen tidlig:) Har litt vondt i magen i dag også.Føler meg støl eller litt øm der.Da krysser jeg fingrene for en positiv test i morgen og håper på det beste!!!!Skriver her i morgen om hvordan det gikk:)

Skrevet

Blir spennende å lese =D Masse lykke til !!

Skrevet

Har tatt en Cb digital i dag.Den viste at jeg ikke er gravid:( :( :( Testet med morgen urin. Men men.....da får vi bare prøve videre og ikke stresse noe ned det.Skal til legen i desember,så kansje hun kan gi meg noen svar.

Skrevet

hmmm så leit...!! Men du får sikkert svar hos legen. Ikke normalt å blø på den måten du gjør.!! Desember snart...så det går fort!! Masse lykke til!! Kan jo enda være håp selv om testen i dag var negativ!! Jeg for min del fikk mensen i dag 2 1/2 uke forsinket...så der glapp august sjansen...rett fra juli til september håp....frustrerende med så ustabil syklus!!

Skrevet

Huff det var leit å høre!!!:( Lykke til videre og jeg krysser fingrene for deg!!!! Skal du kontakte lege pga ustabil syklus? Ikke greit å være prøvere da kroppen oppfører seg slik som vi hard det:( Klem!!!!

Skrevet

Hadde planer om å kontakte legen nå på mandag om mensen ikke kom, men siden den kom i går vil jeg se om denne perioden blir like lang. Om det drøyer så kontakter jeg legen da heller.

Frustrerende med lange ventetider!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...