Gjest Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 herreguuud å vondt det gjør.. akkurat som om det brenner. skikkelig ømt og vondt.. rundt bikinikanten oppe med lysken og hoftebeina.. 34+2 på vei.. noen flere som har det sånn?
m_n83 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jepp, har akkurat de samme smertene. Kjennes ut som jeg har skrubbsår rett å slett å at huden er syltynn.. Men går over etter hvert da. Spurte jordmor når jeg var der på kontroll, hun sa det va vanlig. Livoren som strekker å tøyer seg. Så ikke noe å være redd for:)
Gjest Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 tenkte det var noe sånt.. har rørt mye på meg i dag. frem og tilbake i byen å ordna ting.. så det er jo ikke rart hehe.. men vondt gjør det .. ja. skikkelig sånn brannsår.. er jo snart ferdige da jeeeiiii
Lyst på nr3♥ Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 akkurat slik hadde jeg d i 1 1/2 dag når jeg var 2 mnd på vei jeg.... og når d gikk over så ble jeg nummen på det området, og har vært d siden... snakket med jordmor og legen min om dette for synes d var rart.. og så tili.. men de mener at d sikkert er en nerve i ryggen eller der nede som ligger i klem pga at ting vokser jo.. Men ikke noe farlig fikk jeg også beskjed om.. men litt rart å gå å være nummen så leng... skal bli "spennende" å se om d går over og evt hvor fort dette går over etter fødselen.... ?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå