Gjest Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Tenk at den magiske datoen er her... Den dagen man har sett fram til, huket av i kalenderen for så lenge siden og ventet på så lenge. Helt fantastisk merkelig! Men det er fortsatt stilt og rolig og babyen ser visst ut til å ha det riktig så komfortabelt inni mammas mage enda en stund. Mon tro når det skjer noe? Mon tro hvor mange dager over den magiske datoen vi blir å gå? ... Får vi en liten gutt eller ei lita jente ...? Den stripete rød bodyen blir sikkert fin på en liten kropp uansett. Enn så lenge koser jeg meg og tar det hele med knusende ro. Lei? Nei, ikke egentlig. Mest forventningsfull og undrende over det som skal komme. Var til kontroll hos lege i dag og alt stod bra til, litt lavt blodtrykk hos meg bare, men babyen har det fint. Sterke, gode hjerteslag. Kjæresten...? Han er på tuppa og ringer "hele tiden" for å høre om vannet har gått. Forventningsfull, litt stressa, glad, bekymra, utålmodig, i himmelen. Han gleder seg så fælt til å se barnet sitt, bli kjent, kjenne den deilige babylukta fra sin egen baby... Vi gleder oss :-) Lykke til alle sammen!
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Det var eit koseleg innlegg å lese. Eg har også termin i dag, og ventar og kjenner etter om ikkje den vesle knotten har tenkt å kome og helse på snart. Det er nestan ikkje til å tru!! Lykke til Haugtussa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå