Goodbye Kitty Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Noen her som har det? Jeg har jobbet litt som kontormedarbeider og sekretør på to forskjellige steder i 2 år. Kontrakten går snart ut, og vet det er vanskelig få slike jobber uten utdannelse og erfaring. Noen som vet om slike kurs?
Bøggly Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Vet jo ikke hvor du bor da, men Wang har sekretærkurs tror jeg. Google "sekretærkurs" da vel....
Fisk med CV Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg er utdannet advokatsekretær, gikk på Wang i Oslo, og er kjempefornød med det. Lærte mye nyttig der. Anbefales.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg har fagbrevet i kontorfag og gikk fra lærling,sekretær til førstesekretær (lærling på en plass og sekretær + 1.sek., på en annen). Det heter vel ikke kontorfag nå men servicefaget. Det er en vgs utdannelse,men de pleier å ha årsstudier i det på private vgs tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå