Gå til innhold

au!! vondt på do..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 32 og har lagt merke til at jeg ikke er så veeeldig ofte på do lenger (altså bæsjer)...

og når jeg er det så får jeg så sinnsykt vondt, jeg tror faktisk jeg revner. kan ikke akkurat si at avføringen er blitt noe større enn tidligere heller!

slik har det vært di siste 4 gangene. og i dag da jeg tørket meg var det blod på papiret, jeg kjente jo hvor det kom fra for det er vondt en stund etterpå også.

Kan ikke akkurat se meg selv i ræva, har jo en del mage å slikt i veien.. beklager detaljer, men er det noen som vet hva det kan være??

 

er litt bekymret og gruer meg til neste dobesøk :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det være noen hemorider som er på vei? Kanskje du er hard i magen?

Skrevet

høres ut som hemorroidene jeg hadde da jeg var høygravid og en stund etter jeg hadde født... på det verste sprutet det bloddråper over hele innsiden av toalettskåla under et dobesøk, og blod på papiret var standard i flere mnd... det er mange tips inne på disse sidene for å lindre hemorroider, hvis det er vondt, mine var ikke spesielt vonde, så jeg bare ventet til de forsvant av seg selv....

 

lykke til:)

Skrevet

Så jeg må ikke gå til lege? har ikke lyst til det :)

det vil gå bort av seg selv?

Skrevet

Ville sagt ifra til lege/jordmor.. Kan hende du får noen gode tips.. Fins kremer og diverse.. Har ei venninne som fikk hemorider under fødselen.. De spratt ut! For hennes del var det en lege som trykte de inn :/ Vet ikke hvos behagelig det var, men ho ble visst bra etterpå =)

Skrevet

De går som regel bort av seg selv, men ikke alltid.. Kjenner en som måtte operere de bort, uten hell( dekom tilbake igjen) Derfor kan det jo være greit å informere legen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...