Nickey Mouse Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg er oppegående sykemeldt (...), så i dag tok jeg med meg sønnen vår og venninnen hans på hoppeloppeland på formiddagen. Et annet lite barn og pappen var der, ellers hadde vi stedet for oss selv. Helt genialt! Jeg kunne faktiskt sitte og slappe av litt, mens ungene koste seg vilt og hemningsløst! Anbefales for de som har muligheten en formiddag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå