Gå til innhold

jeg har testet positivt!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå krysser jeg bare fingrene for at den lille klarer å klamre seg fast!! når bør man gå til legen forresten? føler folk sier så forskjellig...

 

hjelpe meg, nå kjenner jeg etter alle magesmerter og lignende... livredd for å miste det.. men det går da virkelig ikke an å tenke sånn heller? jeg vil jo aller helst glede meg over det...! og det gjør jeg jo, for all del!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye og lykke til :)

Husk at somregel går det bra. Men vet hvordan du føler det..., jeg var liiiivredd de første ukene.

Den første legekontrollen skal taes engang mellom uke 8-12 hvis jeg ikke husker helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...