mer enn bare mor Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 nå krysser jeg bare fingrene for at den lille klarer å klamre seg fast!! når bør man gå til legen forresten? føler folk sier så forskjellig... hjelpe meg, nå kjenner jeg etter alle magesmerter og lignende... livredd for å miste det.. men det går da virkelig ikke an å tenke sånn heller? jeg vil jo aller helst glede meg over det...! og det gjør jeg jo, for all del!
Gjest Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Gratulere så mye og lykke til Husk at somregel går det bra. Men vet hvordan du føler det..., jeg var liiiivredd de første ukene. Den første legekontrollen skal taes engang mellom uke 8-12 hvis jeg ikke husker helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå