Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg har en god vennine som har forandret seg mye de siste to årene, og nå er det til og med slitsomt å snakke med henne i to minutter. Hun er blitt så selvopptatt! Vi tar dansetimer ilag, og da kan hun stå midt i salen og snakke høylytt om hvor pen hun er, hvor definerte muskler hun har fått, hvilke komplimenter hun har fått siste tiden, hvor mye pent tøy hun har kjøpt seg, hvor mye faren spanderer av hudpleie på henne, hvor sunt kosthold hun har fått, nøyaktig hva hun har spist siste døgnet. Det er rett og slett så slitsomt!!! Jeg kan peile samtalen inn på hvordan det går på jobb etc., men hun peiler det rett tilbake på seg selv. Spør aldri hvordan det går med andre, kun meg meg meg meg. Hvordan jekke henne ned på en ok måte...?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Gi tilbake med samme mynt, si ifra eller rett å slett drit i å høre på.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Venninnen din virker rett og slett lite glup. Eller for å si det rett ut: DUM! Ikke noe vits å samle på idioter rundt seg vel? Sier jo sitt og deg og hvem du velger å omgi deg med. En ting som alltid har fått meg til å le rått er de som skryter av hva andre bruker av penger på dem (pappas penger er noe av det mest patetiske!). De er noen stakkarer som sikkert ikke hadde hatt råd til det selv og som atpåtil måler sitt egenverd i overfladiske verdier. La idiotene lulle seg inn i sitt eget lavmålidioti. De oppdager antageligvis aldri at de ikke har publikum. Eller at publikumet, om mulig, er ennå mer stupide enn dem selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå