Gå til innhold

Jeg mista pusekatten min i dag :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært syk ei god stund og han fikk antibiotika. Han hadde pusteproblemer, men ble litt bedre etter kuren. Plutselig så ble han værre igjen.

I dag fikk vi endelig komme inn til veterinæren og han tok røntgen av lungene hans.

Lungene var så og si fylt med væske :-( Stakkar pusen min!! Vi ble enige om at han måtte få slippe mere smerter.

Så kl 16.05 idag sovnet han inn hos dyrlegen. Han ble nesten åtte og et halvt år gammel.

Søte pusen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff... vi blir så knyttet til de kjeledyra våre:((

Håper det går bra med dere, sender over en "trøsteklem"

Skrevet

Å nei så fryktelig trist at det skulle ende sånn da, det så jo ut til at han skulle bli bedre :(

Jeg vet det ikke er så mye å si som gjør det bedre, men det var nok godt for ham å slippe.

Håper det ikke tar alt for lang tid til du kan glede deg over gode minner av ham og ikke bare hvor trist du blir når du tenker på ham nå...

*Trøsteklem*

Skrevet

Huff så leit!! Jeg måtte selv ta en katt med til dyrlegen som ikke fikk være med hjem igjen og vet hvor utrolig ubeskrivelig forferdelig det er!! Vi blir så glad i dyrene våre og det er så vondt!

Sender deg mange gode trøsteklemmer!!! =) =)

Skrevet

Tusen takk for sympati folkens. Skjønner ikke at han er borte enda, men det synker vel inn etterhvert.

Det verste er at jeg ikke dro til dyrlegen med en gang....samvittigheten gnager! Men han har det vel bra nå. Ser for meg at han sitter i kattehimmelen, foran en peisovn og spiser grillet kylling :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...