Gå til innhold

Symaskin!! Hva tror dere om denne maskinen jenter???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det den fra aeg til 999? har sett på den selv..

Skrevet

Ja, AEG til 999,-

Har så lyst på symaskin ,)

Skrevet

ja jeg også,men ikke så altfor dyr en..har ønsket meg det til jul :)

Skrevet

Samme her. Vil ha en rimelig med god. Kan ikke sy, så må derfor være enkel å forstå og lære seg.

Skrevet

Jeg hadde den symaskina, og den gikk til h.... etter bare noen dager. Og jeg har dessverre hørt om mange som har samme erfaring. AEG lager gode vaskemaskiner, men symaskiner har de ikke peiling på, spør du meg. Jeg ville heller kjøpt en brukt en, de har overhalte brukte maskiner på symaskiner.no, eller lagt litt mer penger i det og investert i en ny (spør på sybutikker hvilke de anbefaler).

Jeg har en Husquarna nå, den er utrolig bra! Ellers er merker som Singer, Bernina og Pfaff kjent for god kvalitet:)

Skrevet

Hos Maxbo (Vækerø og Alna iallefall) selger de en Singer maskin til 1300. Det er en god maskin til en rimelig penge. Har de mest nødvendige sømmene og er veldig enkel og grei.

:)

Skrevet

Så dumt det ikke er gode erfaringer med den til Aeg da. Det er jo bare typisk. Men bra jeg ikke kjøpte den da. Skal sjekke litt videre rundt. Tar i mot flere tips med takk..

Skrevet

jeg har en bernette (ungdomsutgaven eller billigutgaven til bernina) husker ikke hvor mye den kostet for et par tre år siden jeg, men rundt 1500 tenker jeg... kjempegod maskin med alle funksjoner jeg trenger og litt til, og jeg har brukt den mye, uten noen problemer.... kjøpt i stoff-/symaskinbutikk:)

Skrevet

Har ikke peiling på den symaskina. Men isted sydde jeg gardiner på min "nye" symaskin :-) Har arvet en Singer som er fra 60-tallet :-D Funka jo som bare det :-) Artig!!

Skrevet

Skriver under på babyliten sitt tips om Bernette! Det er en helt enkel og grei maskin som passer ypperlig til hjemmebruk. Den er heller ikke noe gale i pris.

Hilsen kjole og draktsyer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...