Mita89 Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 noen som vet hvor de gjør dette i sandnes-området? sykehuset sa de måtte ha medisinsk grunn siden dette er gratis hos dem og de ikke kunne gjøre det på alle..
Meluni Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Hei, hei:) Jeg er usikker på hvem som gjør d i sandnes, men i stavanger vil jeg virkelig anbefale Mamastork (www.mamastork.no). Har hatt tre timer der fra uke 38. Utrolig hyggelige og behagelige jordmødre som driver d:) jeg vet at man kan få modningsakupunktur på fødeloftet etter termin..
ÅNA Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Gå gjerne via Norsk Akupunkturforening sine sider for å finna nokon som er kvalifisert. http://www.akupunktur.no/pages/om_nafo_.php?lang=EN Der kan du gå på "finn en NAFO akupunktør" til venstre på sida. Det gjorde eg. Lykke til.
Nummer tre <3 Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 nå bor ikke jeg i det området, men jeg fikk tilbud om dette av jordmoren på helsestasjonen jeg! så jeg skal dit å gjøre det når den tid kommer, jeg skal betale 50,- hver gang da, for nålene bare.. men trengte ikke noe medisinsk grunn for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå