Bic&Bac Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg klarer ikke å huske fra forrige mann at vi søkte om barnetrygd, mener å huske den bare kom av seg selv... Må man søke, eller kommer det av seg selv?
Gjest Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 For de fleste kommer den av seg selv. Det er bare enkelte grupper som må søke. Gå til www.nav.no og inn på B i den alfabetboksen nede til venstre, så finner du kjapt ut om du er blant dem som må søke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå