Gå til innhold

Steinhard mage over navlen og myk under. Flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det virker som tassen min ligger bare øverst i magen. Under navlen virker det som at det er god plass, mens over er det rimelig sprengt. Begynner å bli tungt å puste, er i uke 34. Når er det vanlig at magen synker? Er det sant at mange som venter gutt bærer barnet høyt i magen? UL tippet 80% på jente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, slik har jeg det også.. Magen min kommer nok ikke til å synke før riene kommer igang. Er 39+1 i dag. Tror det bare er en myte det med at gutter ligger høyere. Kan ikke helt se logikken i hvorfor gutter skal ligge høyere enn jenter, det samme tenker jeg om gutte og jentemager:-) Jeg venter gutt.

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også. Jeg er 33+1. Begynner å føle meg skikkelig sprengt. Ligger din med hodet ned? :)

Skrevet

At den er hard "oppå" kan jo tyde på at den ligger med hodet ned.. det gjør min lille tass nå, og dermed er det rumpen som gjør det hardt på toppen =) Jeg er i uke 36 nå, og det sies at magen "skal" synke nå, men alle er ikke like =) men jeg også har typisk guttemage, har bare fått magen og ikke lagt på meg rundt hofter/lår eller rygg. Men her er det også ingen regel uten unntak.

Skrevet

Ja dere har vel rett i at vi alle er forskjellige, synes bare det ser så pussig ut når magen går inn nederst. Sist jeg var hos jordmor hadde jeg kynnere når hun skulle undersøke meg så hun klarte ikke å kjenne så godt, men hun trodde at hun kjente hodet ned. Blir spennende om en uke, da får jeg kanskje høre hvordan den ligger.

 

Gleder meg til synkingen starter, må vel bli litt lettere da.... ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...