venter på januar09 Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Synes det virker som tassen min ligger bare øverst i magen. Under navlen virker det som at det er god plass, mens over er det rimelig sprengt. Begynner å bli tungt å puste, er i uke 34. Når er det vanlig at magen synker? Er det sant at mange som venter gutt bærer barnet høyt i magen? UL tippet 80% på jente...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Ja, slik har jeg det også.. Magen min kommer nok ikke til å synke før riene kommer igang. Er 39+1 i dag. Tror det bare er en myte det med at gutter ligger høyere. Kan ikke helt se logikken i hvorfor gutter skal ligge høyere enn jenter, det samme tenker jeg om gutte og jentemager:-) Jeg venter gutt.
Collette Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Akkurat sånn har jeg det også. Jeg er 33+1. Begynner å føle meg skikkelig sprengt. Ligger din med hodet ned?
sweetbaby*11.12.08+29.10.10* Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 At den er hard "oppå" kan jo tyde på at den ligger med hodet ned.. det gjør min lille tass nå, og dermed er det rumpen som gjør det hardt på toppen =) Jeg er i uke 36 nå, og det sies at magen "skal" synke nå, men alle er ikke like =) men jeg også har typisk guttemage, har bare fått magen og ikke lagt på meg rundt hofter/lår eller rygg. Men her er det også ingen regel uten unntak.
venter på januar09 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 Ja dere har vel rett i at vi alle er forskjellige, synes bare det ser så pussig ut når magen går inn nederst. Sist jeg var hos jordmor hadde jeg kynnere når hun skulle undersøke meg så hun klarte ikke å kjenne så godt, men hun trodde at hun kjente hodet ned. Blir spennende om en uke, da får jeg kanskje høre hvordan den ligger. Gleder meg til synkingen starter, må vel bli litt lettere da.... ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå