Gå til innhold

Hvor kjenner dere spark? ca i uke 26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om mini ligger i seteleie eller om det er for tidlig å si....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca overalt, så min lille har tydeligvis ikke lagt deg i noe spesielt leie enda..

Noen ganger er det rett nedover, andre ganger opp mot ribbeina, og stadig ut til sidene, kjenner tydelig en fot eller arm beveger seg oppover eller nedover på innsiden av mageskinnet. Ganske morsomt nå som det ikke har begynt gjøre spesielt vondt enda ;-)

Er forresten akkurat 26 fullgåtte uker i dag.

Skrevet

overallt her også =) er 26+1.

var på ul idag, og babyen lå i seteleie

Skrevet

knøttet i magen min sparker mest på venstre side. var på ul for en uke siden (er 27+1) og fikk beskjed om han da lå i seteleie, men at antagelig kom til å snu seg ørti ganger før fødselen. de begynner ikke å feste seg før etter uke 30 fikk jeg beskjed om. og selv om man har fått beskjed om seteleie og keisersnitt, så er det mange som snu seg før fødselen. så dette hadde jeg ikke bekymret meg for enda:)

Skrevet

overralt! hihi

Men forrige månede satt det lille nurket bare å spente meg under ribbena...er i uke 28 i følge siden her... og det lille nurket beveger seg mer og mer kraftig,så man blir fort sliten!

Skrevet

Dette lurer jeg veldig på om dagen også. kjenner stort sett spark på høyre side, og slag på venstre (tror jeg da...) Vært sånn fra uke 20 ca og nå er jeg 27+4 i dag. Lurer på når han skal snu seg mer nedover og ikke ligge sånn på tvers...! Satse på at han skjønner poenget før han skal feste seg! hehe. De har jo enda noen uker på seg bebisa våres, så vi får krysse fingrer og ben(og mager)

Skrevet

jeg er 25+5 og det kjennes ut som om gutten min flytter og snur på seg hele tiden. Det sparker vel kanskje mest på høyre side, men fra høyt oppe til helt nede ved skambeinet. og rett ned, rett opp! Mener jordmor sa den "satt" rett opp og ned, altså i seteleie...!

Skrevet

bebbisen min snudde seg helt rundt TO GANGER på de få minuttene legen tok ul :) da var jeg akkurat 26uker

jeg har spark og slag OVERALT HELETIDEN hihi

Skrevet

Jeg er i uke 25, og min jr. sparker mest på min høyre side. HELE tiden. hehe. Han er en aktiv krabat:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...